Metallica (igen) - St. Anger spørgsmål
Fra : Thomas

Dato : 30-06-03 22:20

Hejsa

Jeg har ikke fået købt albummet endnu... Men der går løn ind
i morgen, og så skal jeg selvfølgelig have den...

Jeg har set lidt af DVD'en hos en ven... Er det alle numrene fra
albummet de spiller? Og er det i samme rækkefølge, som på
albummet?

Jeg syntes jeg på et tidspunkt læste, at albummet ville komme
med 4 forskellige farver covers... Jeg har indtil videre kun set
det orange/røde i butikkerne... ER det kommet i andre farver?
Og hvor kan man i så fald få fat i dem henne?

Mvh. Thomas

Fra : Martin Mørk Jensen

Dato : 30-06-03 22:47

"Thomas" <Ask.me@com.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det orange/røde i butikkerne... ER det kommet i andre farver?
> Og hvor kan man i så fald få fat i dem henne?

Ja, de går løn ind i morgen!
På DVDen er der de samme nummer som på skiven!

/MJ

Fra : Martin Mørk Jensen

Dato : 01-07-03 10:47

Hey Bod!

Store fans af Metallica må ty til tegnebogen hele fire gange den 9. juni.
Coveret til bandets kommende album "St. Anger" udsendes nemlig i fire
forskellige farver. Coveret forestille en bundet og knyttet hånd, og
baggrundsfarven på de forskellige covers er henholdsvis orange, blå, brun og
gul.

Coveret er tegnet af kunstneren Brian Schroeder, der under navnet Pushead
har tegnet de fleste af Metallicas gamle, oftest morbide T-shirts samt
arbejdet for bands som The Misfits og Corrosion Of Conformity.

På Metallica.com er der mulighed for at se alle fire covere, samt deres nye
logo, der også er tegnet af Pushead.

/MJ

Fra : Robert Eriksen

Dato : 01-07-03 11:04

Martin Mørk Jensen wrote:
> [...]
> forskellige farver. Coveret forestille en bundet og knyttet hånd, og
> baggrundsfarven på de forskellige covers er henholdsvis orange, blå, brun og

Hvem sagde Michael Jackson?

Men så kan stakkels Lars måske alligevel få råd til en pæn julegave til
sin mor i år.

Fra : Troels

Dato : 01-07-03 11:20

> Hvem sagde Michael Jackson?
>
> Men så kan stakkels Lars måske alligevel få råd til en pæn julegave til
> sin mor i år.

Ja, når man ikke kan få nok til at købe ens cd, kan man jo altid tage røven
på dem der vil

/Troels

Fra : Kong Kent

Dato : 01-07-03 15:49

> [...]
> det orange/røde i butikkerne... ER det kommet i andre farver?
> Og hvor kan man i så fald få fat i dem henne?

Korrekt. På et tidspunkt legede Metallica med ideen, men slog det kort tid
efter hen på deres egen hjemmeside med kommentaren (What we're we
thinking??!!) - så der findes naturligvis kun ét cover, og dermed kun én
version.

Godt nok er der nogle der netop har postet noget andet, men du skal ikke
tage alt alvorligt. Sørg for at tjek dine kilder, og sortér så de
ovenstående indlæg fra, for det er noget gammelt, gaaaaaaaammelt noget de
har fat i.

Tydeligvis ikke nogen der følger særligt meget med i nyhederne hver dag, men
kun tjekker ind en gang om måneden :)

JEEEEEEZZ!! Den nyhed er jo OLDGAMMEL ffs!!!

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Jacob Jensen

Dato : 01-07-03 22:33

> [...]
> efter hen på deres egen hjemmeside med kommentaren (What we're we
> thinking??!!) - så der findes naturligvis kun ét cover, og dermed kun én

Dette kan jeg bekræfte.

Og ja det er alle numrene og i samme rækkefølge, men det er en rehearsal så
det er ikke optagelsen. Det er der måske nogle der tror. Der er forskellige
nogle steder og james synger forkert et sted (vist nok fordi han har fået
skrevet det forkert ned) og kirk er ved at falde og sådan. Alt i alt er det
virkeligt fedt at se den. De går til den og man ser virkeligt hvor meget de
morer sig. Det er optaget ret dogme-stil i deres studie.