Rolling Stones i Parken
Fra : Martin

Dato : 30-06-03 21:46

Hej!

Da jeg aldrig før har været til koncert i Parken, har jeg et par
spørgsmål i forbindelse med Rolling Stones-koncerten.

1. Jeg har en plads på "højre inderplæne". Der står på billetten at
dørene åbnes kl. 18. Hvornår vil det ca. være fornuftigt at stille sig
i kø, hvis man vil sikre sig en god plads?

2. Hvor strikse er sikkerhedsfolkene i Parken mht. om man medbringer
kamera? Kan man risikere at få det konfiskeret?

3. Hvordan kommer man lettest fra koncerten med off. transportmiddel?

4. Og så lige ang. et væddemål: Hvor hurtigt blev Stones-koncerten
egentlig udsolgt?

På forhånd tak for hjælpen!

Martin

Fra : Peter Jensen

Dato : 01-07-03 07:29

Ad 1: Hvis du er der ved 18:00 tiden bør du få en rimelig plads. Plænen
fyldes meget hurtigt på den første 1/4 del, men derefter bør det være muligt
at få en god plads. Det bør du ikke være nervøs for.

Ad 2: Du bliver kropsvisiteret, ingen tvivl om det. Det er dog lykkes mig at
få et kamera med der ind. Hvis det er lille, så kom det ned i buksen foran
"dilleren", det har jeg haft helt med !!!

Ad 3: Gå til/fra Nordhavn station eller Østerport station. Tager ca. 10-15
min. i rask tempo. Drop bus/bil

Ad 4: Så vidt jeg ved, under 2 timer

Jeg glæder mig helt vildt. Min tredie Stones koncert i Parken.

/Peter

Fra : .Kody

Dato : 01-07-03 11:17

> [...]
> spørgsmål i forbindelse med Rolling Stones-koncerten.

> 4. Og så lige ang. et væddemål: Hvor hurtigt blev Stones-koncerten

Tja biletterne blev sat til salg klokken 10.00... klokken 12.30 gik jeg
stille og rolig ind i telebutikken
der var ingen kø, så købte jeg 4 biletter.. og de havde flere endnu.

..Kody

Fra : zcully

Dato : 01-07-03 16:30

"Martin" <martinlykke@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> dørene åbnes kl. 18. Hvornår vil det ca. være fornuftigt at stille sig
> i kø, hvis man vil sikre sig en god plads?

Hvis du vil helt op foran skal du komme MEGET tidligt. Jeg er som regel
altid for sent på den, så jeg ender med at tage en "Runner Anders". Altså
spænde afsted opad indtil det er umuligt at komme længere...

> 2. Hvor strikse er sikkerhedsfolkene i Parken mht. om man medbringer
> kamera? Kan man risikere at få det konfiskeret?

Ligesom Peter siger, så er de ret strikse, men kommer du det ned til pederen
får du det altid med ind. Det har jeg ihvertfald altid gjort *GG*

> 3. Hvordan kommer man lettest fra koncerten med off. transportmiddel?

Jeg plejer at gøre det at jeg som regel går den helt anden vej end alle
andre gør, så er det som regel nemt at finde en taxa ind til centrum.
Busserne er det UMULIGT at komme med. Hvis vejret er godt har jeg også gået
ind nogle gange.

> 4. Og så lige ang. et væddemål: Hvor hurtigt blev Stones-koncerten
> egentlig udsolgt?

Øøøøh....
Hvis der bliver udsolgt må du selv regne dagene ud!!!
Jeg købte en billet mere her i forgårs og nu her kan jeg da se at der er
billetter endnu (www.billetmaskinen.dk). Vil skyde på at der sikkert kun er
få siddepladser rundt omkring nu.

> På forhånd tak for hjælpen!

Selv tak