Opeth spiller i Tyskland...
Fra : Kong Kent

Dato : 30-06-03 21:17

http://www.with-full-force.de/deutsch/index.html

Sådan -V-

Så skulle den være i vinkel. Næste weekend spiller Opeth på WFF festival i
Tyskland. Har desværre ikke selv penge, og jeg siger DESVÆRRE!!!!!

Udover Opeth kan jeg BLANDT ANDET (lig lige mærke til at det kun er bl.a.)
nævne følgende bands på WFF:

Slayer, Soulfly, Sepultura, Type O Negative, Six Feet Under, Napalm Death,
Entombed, Zyklon, Samael etc......

Det er uhyggeligt. Havde jeg vidst det, var der sq sparet op til en weekend
i Tyskland! Det line-up er simpelthen for uhyggeligt. Bevares, jeg har set
halvdelen af bandsene (mangler Soulfly, Six Feet Under, Napalm Death og
Samael), men alligevel. Bare det, at Soulfly og Sepultura spiller på samme
festival ?!? Stort!!!

Glæder mig til 2004, hvor jeg er selvskreven til "With Full Force" samt
"Wacken Open Air"

Så kan der for min skyld lande grønne marsmænd på Orange Scene. Roskilde kan
simpelthen ikke stille op med så tungt et line-up, og ville nok heller ikke
have let ved at forsvare det overfor det gængse rock-publikum, der ikke er
helt ødelagt med det tungeste metal

Fuck jeg glæder mig allerede så meget til næste sommer, at det er
ulideligt...!

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Juggernaut

Dato : 30-06-03 22:38

DAMN!!!
Havde jeg overhovedet vidst at dette foregik, sad jeg nok i fængsel nu
Det er det vildeste line-up jeg har set til dato. Man må håbe at der er
noget næste år.

-Juggernaut

Fra : Dopedog

Dato : 01-07-03 09:26

> [...]
> helt ødelagt med det tungeste metal
>
> Fuck jeg glæder mig allerede så meget til næste sommer, at det er

DAMMIT ... vil også se Entombed og Opeth

-Ronnie

Fra : -V-

Dato : 01-07-03 16:33

Kong Kent wrote:
> [...]
>
> Så skulle den være i vinkel. Næste weekend spiller Opeth på WFF
> festival i Tyskland. Har desværre ikke selv penge, og jeg siger

AAAAARRRRRGGGGHHHHH!!!!!!!!!!!!

Næste weekend har jeg jo fødselsdag, og skal holde fest!!!
Neder neder neder!!!!

Tak for info'en, Kent - med det går jo simpelthen ikke.

Jeg holder øje med deres turplan og poster her i gruppen, hvis der sker
noget interessant.

Og jeg har netop i dag hørt Deliverance, Damnation og Blackwater Park og
glædet mig over, at der findes plader som dem.....

-V-

Fra : Peter G

Dato : 06-07-03 10:21

> AAAAARRRRRGGGGHHHHH!!!!!!!!!!!!

"Og sådan lyder det børnlille, når I enten fjerner et plaster for hurtigt
eller ikke kan komme til koncert med jeres favoritband."

> Næste weekend har jeg jo fødselsdag, og skal holde fest!!!
> Neder neder neder!!!!

Du flytter da bare hele fødselsdagsfesten til Tyskland og beder dine venner
give dig den fødslsdagsgave at de tager med for at lytte til noger
*ordentlig* musik på festivalen.
Måske kan du få Opeth til at spille "Happy Birthday To You" på deres helt
egen facon.

> Tak for info'en, Kent - med det går jo simpelthen ikke.

Sludder og vrøvl. Er du fan eller ej?
Kan du ikke få dit livs lys til at hjælpe dig v.h.a. en Eddie "What Have
You Done For Me Lately" Murphyisk overtalelse?

> Og jeg har netop i dag hørt Deliverance, Damnation og Blackwater Park
> og glædet mig over, at der findes plader som dem.....

Jeg må vist give dem en chance til. Nu var jeg ellers lige i gang med et
lille Love Shop trip.
*Suk* Der er for meget god musik i denne verden og for lidt tid til at nyde
den.

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).

Fra : -V-

Dato : 07-07-03 12:14

Peter G wrote:

> "Og sådan lyder det børnlille, når I enten fjerner et plaster for
> hurtigt eller ikke kan komme til koncert med jeres favoritband."

LOL!

> Du flytter da bare hele fødselsdagsfesten til Tyskland og beder dine
> venner give dig den fødslsdagsgave at de tager med for at lytte til
> noger *ordentlig* musik på festivalen.

Nu fik jeg jo holdt fødselsdagsfest alligevel.
The Big 'three-oh'.... Rædselsfuldt.
Jeg havde håbet på et surprisevisit fra Opeth, men de undslog sig sgu.
Til gengæld fik jeg introduceret min søster til kongepladen Blackwater Park,
som burde være et must for alle aspirerende musikelskere.

> Sludder og vrøvl. Er du fan eller ej?
> Kan du ikke få dit livs lys til at hjælpe dig v.h.a. en Eddie "What
> Have You Done For Me Lately" Murphyisk overtalelse?

'I don't see no ring on this finger', 'Edddiiiiiii!! I wan't to talk to
uuuuuuuuuuuuu!!!!'.

Ubetaleligt morsomt.

> Jeg må vist give dem en chance til. Nu var jeg ellers lige i gang med
> et lille Love Shop trip.

Men PG; Opeth og Love Shop kan godt leve i fredelig sameksistens.
Lige nu lever Keith Jarret og Händel i fælles samhørighed hjemme hos mig.
Det går skam fint, også selv om det er Opeths hjem, de gæster.

> *Suk* Der er for meget god musik i denne verden og for lidt tid til
> at nyde den.

Truer words were never spoken.

-V-

Fra : Peter G

Dato : 10-07-03 18:52

-V- skrev:

> Nu fik jeg jo holdt fødselsdagsfest alligevel.
> The Big 'three-oh'.... Rædselsfuldt.

Åh hold op. Voksen og følsom og det hele på en gang.

Tillykke! Håber det var en god fest uden afslørende dias-fremvisning med
billeder fra dengang du var en lille purk på 4 år.

> Jeg havde håbet på et surprisevisit fra Opeth, men de undslog sig sgu.
> Til gengæld fik jeg introduceret min søster til kongepladen Blackwater
> Park, som burde være et must for alle aspirerende musikelskere.

Stakkels søster. ;-P
Fik hun mulighed for at gøre gengæld med sit yndlingsband?

> 'I don't see no ring on this finger', 'Edddiiiiiii!! I wan't to talk
> to uuuuuuuuuuuuu!!!!'.
>
> Ubetaleligt morsomt.

De citater havde jeg fuldstændig glemt. Det er for længe siden jeg så den.

> Men PG; Opeth og Love Shop kan godt leve i fredelig sameksistens.

Sagtens. Problemet er (desværre) mellem mig og Opeth.
Jeg kan virkelig godt lide (og er imponeret over) musikken, men har et
problem med størstedelen af vokal/tekst. Den "energi", der ligger i
musikken er nu fed og det er tydeligt at de har talent.

> Lige nu lever Keith Jarret og Händel i fælles samhørighed hjemme hos
> mig. Det går skam fint, også selv om det er Opeths hjem, de gæster.

Godt du mindede mig om at jeg skal undersøge Keith Jarret.

Fra : -V-

Dato : 11-07-03 02:02

Peter G wrote:

> Åh hold op. Voksen og følsom og det hele på en gang.

'Voksen'? Det vil jeg godt have mig frabedt, tak. Jeg får stadig et chok,
når jeg ser tallet på tryk.
'Følsom', altid. I'm a lover, not a fighter.

> Tillykke! Håber det var en god fest uden afslørende dias-fremvisning
> med billeder fra dengang du var en lille purk på 4 år.

Dengang var jeg en køn, hvidhåret, blåøjet knægt med englekrøller, som kunne
knuse ethvert tantehjerte. Those were the days.
Nu jeg tænker over det, kunne det knapt værre gået værre siden da. Alt det
kønne er væk, og erstattet af en behåret, bebrillet og bleg mandsperson.

> Stakkels søster. ;-P
> Fik hun mulighed for at gøre gengæld med sit yndlingsband?

Hendes yndlingsband er vist ikke udnævnt. Til gengæld spurgte hun mig efter
RF, om jeg havde den nyeste med Immortal!!!!! Wow, hva'?

> De citater havde jeg fuldstændig glemt. Det er for længe siden jeg så
> den.

Jeg ejer tre videofilm: Raw, Big Lebowski og Aliens. De har alle tre et
meget stort opholdsrum i mit hjerte, og jeg har naturligt nok set dem alle
en del gange. De tre film kan vist ikke anbefales nok...

> [...]
> problem med størstedelen af vokal/tekst. Den "energi", der ligger i
> musikken er nu fed og det er tydeligt at de har talent.

OK, forståeligt. Prøv engang at lytte til Still Day Beneath The Sun, eller
Patterns In The Ivy II fra Blackwater Park, eller hele Damnation-pladen, som
jo er akustisk.
Måske vil det give dig en bedre indgangsvinkel til musikken, uden at du
fokuserer for meget på Mikaels growl.

> Godt du mindede mig om at jeg skal undersøge Keith Jarret.

Jeg ejer desværre kun to af hans soloplader, men de er til gengæld også
brandfede.
De lånes gerne ud til dig, PG.

-V-