Chilleren festmusik
Fra : Ukendt

Dato : 30-06-03 21:07

Ohøj!
Jeg leder efter musik der kan spilles til en fest, hvor man sidder og
snakker og ikke skal danse (så meget). Det må gerne være i samme genre som
noget af det Kojak laver. Jeg ved ikke hva man kalder stilen, men måske
house?
Problemet er bare, at jeg ikke ved hvem der laver house musik...

Med venlig hilsen
Øistein

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-03 22:51

"Øistein Wind Willassen" <oistein.wind(snabel - a)gmx.net> skrev i en
meddelelse news:3f0098ce$0$5157$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> house?
> Problemet er bare, at jeg ikke ved hvem der laver house musik...

Gå efter noget Nude Dimension (Naked music)- de leverer supernice
deep-house, - lige til en god chiller :D
Prøv osse "Lazy dog compliations" og stort set alt fra Hed Kandi Records
/Ulrich

Fra : Kasper

Dato : 01-07-03 02:45

> Problemet er bare, at jeg ikke ved hvem der laver house musik...

Kruder & Dorfmeister, Thievery Coorporation, Cafe del Mar, Morcheeba, Nightmares on Wax,
Groove Armada, Nitin Sawhney, Zero 7, St. Germain og Blue States

(lige mit favoritudvalg af chill-out folk pt.)

Kasper

Fra : Jean Balmisse

Dato : 01-07-03 17:22

> [...]
> house?
> Problemet er bare, at jeg ikke ved hvem der laver house musik...

St. Germain kan jeg også stå inde for, selvom de bevæger sig i den lidt
mere jazzede genre. Specielt albummet Tourist synes jeg er rigtigt fedt.

Erlend Oye har også lavet et rigtigt fedt chill out album som hedder Unrest.

Ellers kan du også prøve nogle af Buddah Bar kompilationerne, de er også ret
nice :)

/Jean

Fra : Niels Overgård

Dato : 01-07-03 20:41

"Jean Balmisse" <jean@FJERNDETTEstudi.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mere jazzede genre. Specielt albummet Tourist synes jeg er rigtigt fedt.
>
> Erlend Oye har også lavet et rigtigt fedt chill out album som hedder

Erlend Oye? Chill Out? Det kan man vist ikke kalde det. Nærmere electro

mvh. Niels

Fra : Jean Balmisse

Dato : 02-07-03 19:12

"Niels Overgård" <ouiou@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Erlend Oye? Chill Out? Det kan man vist ikke kalde det. Nærmere electro

Tja hvad man kalder det er vel en smagssag, i hvert tilfælde er det noget
musik, som er godt at have på i baggrunden til en fest.

/Jean