Metallica Roskilde igen igen
Fra : Ukendt

Dato : 29-06-03 22:16

Jeg var til koncerten - og det var kick@ss! Har lige hørt p3 versionen, og
det giver sgu gåsehud at genhøre succesen. Supernice med Battery som intro -
folk gik fuldstændigt amok...!
/Ulrich

Fra : Ole :-\)

Dato : 29-06-03 22:56

Ulrich skrev news:3eff5723$0$24693$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
> Jeg var til koncerten - og det var kick@ss! Har lige hørt p3 versionen, og
> det giver sgu gåsehud at genhøre succesen. Supernice med Battery som
intro -
> folk gik fuldstændigt amok...!

Ja, har læst at det aldrig har været så meget vold der før

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-03 09:23

> Ja, har læst at det aldrig har været så meget vold der før

Jeg stod ca 4 meter fra "sluserne" oppe foran - og det var sq sindsygt..!
Jeg er ikke en lille fyr - men jeg blev kastet rundt som.. som.. som en
dværg til dværgkasting!? Der have forvildet sig nogle 14-15-årig piger op
hvor vi stod, og de begyndte at stortude pga. presset - det gav sq lidt
noia..!
Men bortset fra det - så var det rocker-fedt da "for whon the bell tools"
kom på :D
/Ulrich

Fra : C. Lassen

Dato : 30-06-03 09:48

<Ulrich> skrev i en meddelelse

> [...]
> noia..!
> Men bortset fra det - så var det rocker-fedt da "for whon the bell tools"

Ja, de gode gamle numre er altid fede at høre. Et nummer på den nye plade de
skulle tage at spille, som jeg synes er fedt er, The Unnamed Feeling og
Shoot Me Again..

Fra : Jacob Jensen

Dato : 01-07-03 22:25

> [...]
> noia..!
> Men bortset fra det - så var det rocker-fedt da "for whon the bell tools"

Jeg synes nu der var ret stille og roligt i forhold til inden de båse blev
sat op. Jeg var der i 1999 og DER var gang i gang. Godt initiativ de har
lavet der. Og dejligt med lidt vand i den varme

Fra : Martin Helbo

Dato : 02-07-03 17:40

"Jacob Jensen" <omo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes nu der var ret stille og roligt i forhold til inden de båse blev
> sat op. Jeg var der i 1999 og DER var gang i gang. Godt initiativ de har
> lavet der. Og dejligt med lidt vand i den varme

Problemet er bare, at en del af problemet er skubbet længere tilbage. Lige
bagved båsene er der næsten lige så meget massen som der var foran scenen
før i tiden. Foran lydtårnet var der en del massen under Metallica
koncerten.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Peter Risager

Dato : 30-06-03 16:58

> Ja, har læst at det aldrig har været så meget vold der før

Extra Bladet rykker ud.....
Der var 10 tilfælde af vold, hvilket er mindre end tidligere år, og ikke ret
mange set i forhold til at 100.000 mennesker drikker sig stive.

Der var dog desværre ret mange tyverier.

--
Peter Risager
"Bombing in the name of peace is like

Fra : Prop

Dato : 29-06-03 23:12

<Ulrich> skrev i en meddelelse
> Jeg var til koncerten - og det var kick@ss!

Yap.. jeg var der osse.. det var simpelthen for fedt. Der var godtnok fart
på. Creeping Death & Bells var superseje... eller...... det var alle numrene
sq! Glæder mig til foråret!

/Prop