Download Metallica - Roskilde koncert ?
Fra : Peter Jensen

Dato : 29-06-03 15:32

Nogle som ved hvor jeg kan finde den ? Jeg kan se at der de sidste par dage
har været en del indlæg om download. Nogle som har et link eller en ftp hvor
den ligger ? Gerne i MP3 format.

Fra : Brian Kals

Dato : 29-06-03 15:45

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> wrote in message
> [...]
dage
> har været en del indlæg om download. Nogle som har et link eller en ftp

Min download af den gik også i kage, så jeg er også på jagt.

Mvh
Brian

Fra : Q

Dato : 29-06-03 21:11

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dage
> har været en del indlæg om download. Nogle som har et link eller en ftp

Den lå i news://dk.binaer.musik i går..

/peter

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-06-03 21:59

Q wrote:

> Den lå i news://dk.binaer.musik i går..

Fuck... Kan folk ikke bare lægge den op som en stor fil et eller andet
sted...

/David

Fra : Nic

Dato : 29-06-03 22:46

> Fuck... Kan folk ikke bare lægge den op som en stor fil et eller andet
> sted...

Fnis ;)

Fra : Peter Jensen

Dato : 30-06-03 06:27

Nogle som gider uploade den igen, genrne i MP3 format ?