Hvorfor taler han?
Fra : Jacob Jensen

Dato : 28-06-03 13:11

Hvad er grunden til at ham værten på P3's roskilde-transmission (her tænker
jeg på metallica) ikke bare kan holde sin mund?

Alt det der fis kan de jo sige EFTER koncerten - og desuden var det som jeg
husker ikke James' men Kirk's guitar Lars spillede Nothing Else Matters på.

....og slutningen mangler stadig men det er noget hvor Lars siger et par
ord og noget. Al musikken er der nu. Go Nic

-Jacob

Fra : CNS

Dato : 28-06-03 13:37

Det har P3-værterne gjort i længere tid... husker bl.a. den store D-A-D/Sort
sol/Tim christensen/Sort Sol koncert i Forum2000, hvor de forbandede værter
også gjorde deres for at ødelægge nogle fede koncerter! Og det sker stort
set HVER gang P3 sender noget live...

- send et klagebrev...!

- og nu er jeg nysgerrig, hvem værten var.... Carsten Holm? Han er nemlig
yderst glad for at høre sig selv...! :(

Christian
---
Stæhr IT
[ http://www.staehr-it.dk/ ]

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 28-06-03 14:15

> [...]
par
> ord og noget. Al musikken er der nu. Go Nic

Jeg tror, at de gør det for, at folk ikke skal optage koncerterne og udgive
dem???
Så kan de med deres dumme kommentarer bryde ind i pauserne og opsummere på
noget, som man sagtens kan lytte sig til...

Mvh.

Mads

Fra : Lars Bernau

Dato : 28-06-03 14:19

In article <3efd85df$0$24727$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
omo@adslhome.dk says...
> [...]
> husker ikke James' men Kirk's guitar Lars spillede Nothing Else Matters på.

Bare en tanke: Måske for at ødelægge det lidt for de mennesker der
optager koncerten og vidrerdistribuerer den?

Eller måske fordi de kan lide at høre sig selv tale. who knows ?

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-06-03 11:41

> [...]
par
> ord og noget. Al musikken er der nu. Go Nic

Hej Jacob

Det skulle du da kun være glad for, hvis det er fordi du holder af musikken.
For det kunne give et fingerpeg om, at det kommer, enten på cd eller dvd, og
derfor bestemt af grupperne, eller hvem der ejer rettighederne. ofte er det
også et krav, hvis der køres på nedsat Koda / Gramex afgift, at der skal
tales i numrene.

M.V.H.....Benny..