fredag aften på roskilde (=Kaizers)
Fra : Jacob Jensen

Dato : 28-06-03 03:34

Hej jeg er lige kommet hjem igen igen. Det var så årets roskilde for mig -
Metallica (og tak for filen) og Kaizers. Det er sguda de eneste der er værd
at lytte til

Ej jeg er meget meget kræsen og jeg havde kun tænkt mig at høre Metallica
ligesom i 99, men da jeg hørte Kaizers var der måtte jeg jo lige, og sikken
oplevelse - det var altså godt!

....men - jeg var der 20:30 i aftes (fredag) og først gik jeg lidt rundt og
så blev det til Iron Maiden som jeg ikke har hørt siden jeg var 12 eller
noget. Ok det var der en grund til. Det er da ikke noget der er værd at
bruge tid på er det? Han står jo bare og vifter med et engelsk flag og
synger noget med 666 hvoraf man ikke forstår resten fordi han var totalt
stiv eller noget Det sagde mig ingenting og så skulle jeg lige ud gennem
60000 mennesker for jeg havde jo ikke ligefrem stillet mig bagest.

Så gik jeg videre og tænkte, "whereever I may roam" og endte i et eller
andet afrikansk-agtigt noget i ballroom var det vist. Det var egentligt ok,
men fangede mig alligevel ikke helt (men hvad - det er der ikke meget der
gør).

Så gik jeg til Arena og hørte lidt af starten af sigur rón with
et-eller-andet (??). Meget mystisk men også sådan ok. Stadig ikke noget
specielt.

Så blev kl. jo 0100 og jeg gik til orange igen i et håb om at
coldplay ville være noget værd. Jeg har aldrig hørt om dem før. Det var som
alt det andet sådan rimeligt ok at høre på men jeg blev træt af det efter 20
min. tid, så jeg gik til Arena igen og ventede til kl. 0200

Det fortryder jeg sgu aldrig. Mere er der ikke at sige om det. Det er jo
genialt! GO KAIZERS!!

-Jacob

Fra : Thomas

Dato : 28-06-03 15:59

"Jacob Jensen" <omo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej jeg er lige kommet hjem igen igen. Det var så årets roskilde for mig -
> Metallica (og tak for filen) og Kaizers. Det er sguda de eneste der er
værd
> at lytte til

Hey... Lidt offtopic... Men kan du ikke stikke mig koden til den
Metallica fil?
Jeg har hentet den... Og tastet det ind jeg troede var koden... Men det
fungerer
ikke lige...

Mvh. Thomas

Fra : Jacob Jensen

Dato : 28-06-03 22:12

Der er en tråd hvori "Nic" har skrevet koden kl 7:49 den 28/6. Subject er
"PASSWORD"

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 30-06-03 20:43

On Sat, 28 Jun 2003 04:34:29 +0200, "Jacob Jensen" <omo@adslhome.dk>
wrote:

>Det fortryder jeg sgu aldrig. Mere er der ikke at sige om det. Det er jo
>genialt! GO KAIZERS!!

Jeg havde på det tidspunkt de begyndte at spille været vågen i knap 42
timer så jeg var ikke meget værd, men se dem måtte jeg jo! De styrede,
selv sidende på gelænderet i rullestols-forhøjningen.
Rigtigt fede! Håber at se dem igen på et tidspunkt hvor jeg ikke er
halvejs i graven!

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Jacob Jensen

Dato : 01-07-03 22:15

>...De styrede, selv sidende på gelænderet i rullestols-forhøjningen.
> Rigtigt fede! Håber at se dem igen på et tidspunkt hvor jeg ikke er
> halvejs i graven!

ja I så godt nok lidt døde ud jer oppe i forhøjningen! Jeg overvejede at
sætte mig derop men der så ret fyldt ud så jeg gik "front-stage". Selv der
var der faktisk rimeligt stille og roligt. Fed atmosphere! Folk bare nød
musikken.