N3210 kabel hjælp
Fra : PeterM

Dato : 02-04-01 16:10

Hej

Jeg har til min datter købt et Nokia 3210 kabel, så hun kan lave/overføre
sine egne logoer.
På kablet er et stik med 4 ben - hvor skal de sætte i ????

med venlig hilsen

Peter

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-04-01 16:13

PeterM skrev:

>På kablet er et stik med 4 ben - hvor skal de sætte i ????

Tag bagcoveret af, så ser du lige til højre under antennen (den hvide
klods øverst), at der er 6 små øer, her skal du sætte stikket ned.
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Fra : PeterM

Dato : 02-04-01 16:16

Tak for det meget hurtige svar - nu bliver datteren glad.

mvh Peter

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-04-01 16:16

PeterM skrev:

>Tak for det meget hurtige svar - nu bliver datteren glad.

No problem.

venligst, Lasse

--
Skal du have vibrator i din Nokia 3210?