Kopps
Fra : Anders Houmark

Dato : 19-07-03 00:13

Hejsa....
Jeg er netop hjemvendt fra biografens mørke, og må sige at den film virkelig
fik mig til at grine!

Historien som sådan er ikke vildt ophidsende, men den er meget typisk for en
kommedie film..Og at de har en flot svensk blondine med gør det absolut ikke
ringere :)

Der er virkelig mange steder i filmen som fik hele salen til at grine
uhæmmet..

Den kan kun anbefales.. Det er den bedste svenske film jeg har set, siden
Fucking Åmål

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Rikke & Brian

Dato : 20-07-03 09:29

"Anders Houmark" <anders@andershSLETDETTE.dk> skrev i en meddelelse

> Den kan kun anbefales.. Det er den bedste svenske film jeg har set, siden
> Fucking Åmål

Kan den sammenlignes med Jalla Jalla, den var vi nemlig ret vilde med.

Mvh. Brian

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-07-03 09:38

Rikke & Brian wrote:

> Kan den sammenlignes med Jalla Jalla, den var vi nemlig ret vilde med.

Efter den beskrivelse vi har fået, lyder den næsten mere som Super
Troopers (http://us.imdb.com/Title?0247745).

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Rikke & Brian

Dato : 20-07-03 14:18

> Rikke & Brian wrote:
>
> Efter den beskrivelse vi har fået, lyder den næsten mere som Super
> Troopers (http://us.imdb.com/Title?0247745).

Er Super Troopers forresten værd et kig. Ser meget sjov ud i traileren.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-07-03 14:37

Rikke & Brian wrote:

> Er Super Troopers forresten værd et kig. Ser meget sjov ud i traileren.

Det er nok nærmere en videofilm end en biograffilm, men jo, jeg synes,
den er meget sjov.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jim Andersen

Dato : 21-07-03 11:01

Rikke & Brian wrote:
> Kan den sammenlignes med Jalla Jalla, den var vi nemlig ret vilde med.

Ja det ville jeg også gerne vide, for den var hamrende dårlig.

/jim