cd-wow.hk
Fra : Morten Jensen

Dato : 18-07-03 09:29

hej gruppe - har set at en del af jer køber dvd'er hos cd-wow i hong kong -
har handlet selv ved den "normale" butik - og har aldrig haft noget at klage
over (nåå, ja.....det kommer jo aldrig heeelt så hurtigt man kunne ønske
sig..) - men er det det samme i hk-udgaven? jeg tænker på leveringstider,
service osv....?

shouts
morten

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-07-03 09:39

"Morten Jensen" <morten.j@stofanet.dk> escribió en el mensaje
> men er det det samme i hk-udgaven? jeg tænker på leveringstider,
> service osv....?

Se tråden: "hvor skal jeg købe følgende DVD skiver" startet af
undertegnede den 16/07/2003

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : LA2

Dato : 18-07-03 09:38

"Morten Jensen" <morten.j@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig..) - men er det det samme i hk-udgaven? jeg tænker på leveringstider,

Ingen problemer.

LA2

Fra : Martin Møller

Dato : 18-07-03 11:11

> [...]
> sig..) - men er det det samme i hk-udgaven? jeg tænker på leveringstider,

Eneste forskel er a den er billigere end de andre cd-wow sider, men de har
ikke så stort et udvalg. Undrer mig at de ikke har det samme udvalg på alle
cd-wow siderne når nu det er det samme firma.

Martin