Charlies Angels forfatter Guns N' Roses fa~
Fra : Thomas

Dato : 18-07-03 02:03

Hejsa

Lige en tanke...
Bruce Willis' rolle i Charlies Angels 2 hedder : William Rose Bailey

Well... Forsangeren for Guns 'N Roses blev døbt, William Bruce
Rose... Skiftede senere navn til William Bailey...Og hedder i dag
W. Axl Rose

Syntes Bruce Willis rollens navn er en god blanding af hans navne...
Det kan da næsten ikke være tilfældigt... Eller hvad??

Mvh. Thomas

Fra : Per

Dato : 18-07-03 08:00

"Thomas" <Ask.me@com.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Syntes Bruce Willis rollens navn er en god blanding af hans navne...
> Det kan da næsten ikke være tilfældigt... Eller hvad??

Jeg tror nu det er tilfældigt.

Fra : Kim

Dato : 18-07-03 22:30

"Thomas" <Ask.me@com.com> wrote in message
> [...]
|
| Syntes Bruce Willis rollens navn er en god blanding af hans navne...
| Det kan da næsten ikke være tilfældigt... Eller hvad??

Næsten rigtigt så vidt jeg husker.

Axl Rose blev døbt William Bruce Rose. Hans mor skiftede så hans navn til
William Bruce Bailey, da hun senere blev gift med en anden. Senere ændrede
Axl Rose navn tilbage til William Bruce Rose. Til sidst blev navnet så
ændret til det, vi kender ham som idag, nemlig W. Axl Rose.

Jeg tror dog, at det er en tilfældighed, omkring brugen af navnet i
Charlie's Angels.

--
Mvh.

Kim
Kim.hansen@REMOVEpc.dk

Fra : Thomas

Dato : 19-07-03 00:17

"Kim" <Kim.hansen@REMOVEpc.dk> skrev i en meddelelse

> Næsten rigtigt så vidt jeg husker.

Ja... 'Næsten' rigtigt så vidt du husker... Det jeg skrev er
100% rigtigt så vidt jeg ved...
(Tro mig... Jeg ved hvad jeg snakker om... *ss*)

> Jeg tror dog, at det er en tilfældighed, omkring brugen af navnet i
> Charlie's Angels.

Det ved jeg jo så ikke... Jeg syntes bare det var lidt af en pudsighed...

Mvh. Thomas

Fra : Kim

Dato : 19-07-03 19:42

> [...]
| (Tro mig... Jeg ved hvad jeg snakker om... *ss*)
|
| Det ved jeg jo så ikke... Jeg syntes bare det var lidt af en pudsighed...

Har lige læst lidt i en gammel GN'R bog som jeg har fra de unge dage og på
nettet. Det står faktisk også på imdb.com

Jeg har ret. Så du ved faktisk ikke hvad du snakker om... :)

Et par links:
http://us.imdb.com/Bio?Rose,%20W.%20Axl
http://www.mygnr.com/members/axl.html

--
Mvh.

Kim
Kim.hansen@REMOVEpc.dk

Fra : Robert Eriksen

Dato : 19-07-03 09:16

Kim wrote:
> [...]
> Axl Rose navn tilbage til William Bruce Rose. Til sidst blev navnet så
> ændret til det, vi kender ham som idag, nemlig W. Axl Rose.

Er der ikke noget med at "Axl" kommer fra hans biologiske fars navn?

Fra : Thomas

Dato : 19-07-03 15:27

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Er der ikke noget med at "Axl" kommer fra hans biologiske fars navn?

Nope... Han spillede på et tidspunkt i et band, som de kaldte Axl.
Og der tog han navnet fra.

Mvh. Thomas

Fra : 007

Dato : 24-07-03 18:05

Den Sat, 19 Jul 2003 16:27:00 +0200, mente "Thomas" <Ask.me@com.com>
at:

>Nope... Han spillede på et tidspunkt i et band, som de kaldte Axl.
>Og der tog han navnet fra.

Og krøllen på hans navn (som sjovt nok ikke er blevet nævnt endnu) Axl
Rose => Oral Sex

--
007
AKA