Trailer Downloads...hvor?
Fra : Jonas Mellquist

Dato : 02-04-01 15:40

Nogen der kender til websider hvor man kan downloade Film Trailere?

Jeg har længe brugt http://www.jurassicpunk.com/ men den er blevet sløv
til at opdatere

Det skal ikke være ligesom på www.apple.com hvor man kun kan se
trailerne online - det skal være en side hvor man kan få lov til at
downloade "filmene" i god .mov kvalitet..

-Jonas

Fra : Fenris

Dato : 02-04-01 19:44

From "Jonas Mellquist" <Frenjon@NOSPAMworldonline.dk> came:

> [...]
>trailerne online - det skal være en side hvor man kan få lov til at
>downloade "filmene" i god .mov kvalitet..

www.movielist.com

www.darkhorizons.com
for lidt tekst om trailerne...
Dog mest i Sci-fi-action og adventure genrene.

--
Thomas Hejl Pilgaard | All Your Base Are Belong To Us
Kollegievej 7 - 35 | ------------------------------

Fra : Glenn \(Odense\)

Dato : 02-04-01 20:40

www.imdb.com

Der er trailere på mange af deres film

Glenn

Fra : David Schjelde

Dato : 03-04-01 09:33

"Fenris" <fenris@mail.tele.dk> wrote in message
> From "Jonas Mellquist" <Frenjon@NOSPAMworldonline.dk> came:

QT trailerne gemmes ved at indstille sin QT player til at gemme filmen i
cachen (gå ind under "edit", vælg "browser plug-in" og kryds af"). Når man
så afspiller filmen, gemmes der en version i cachen. Denne kan man så f.eks.
få fat i vha. søgestrengen *.mov under "søg efter" (start knappen i win
95/98). Den finder så de QT filer man har liggende på maskinen og man kan så
evt. kopiere den over i en anden mappe).

Håber dette giver mening.

Mvh
David

Fra : JSMadsen

Dato : 04-04-01 12:17

David Schjelde skrev i meddelelsen <9ac1hd$qa5$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
>95/98). Den finder så de QT filer man har liggende på maskinen og man kan så
>evt. kopiere den over i en anden mappe).

En 2. metode er at vælge rullemenuen når ens QT downloader/viser en trailer og vælge
'Save as (source' eller ligende, og den vil så blive gemt som .mov fil.
Dette er så efter færdig download.

--
/JSMadsen
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 20.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Gergen

Dato : 04-04-01 21:41

JSMadsen <JS@2001-04.madsen.as> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9af5gi$206m$1@news.cybercity.dk...

> En 2. metode er at vælge rullemenuen når ens QT downloader/viser en
trailer og vælge
> 'Save as (source' eller ligende, og den vil så blive gemt som .mov fil.
> Dette er så efter færdig download.

Det må du lige uddybe. Jeg kan ikke, finde det sted hvor man kan sige "Save
As" i Explorer

--
Christian
-----

Fra : JSMadsen

Dato : 05-04-01 12:15

Gergen skrev i meddelelsen <9ag10i$gkm$1@news.inet.tele.dk>...
>Det må du lige uddybe. Jeg kan ikke, finde det sted hvor man kan sige "Save
>As" i Explorer

Kommer der ikke en slags styre/rulle menu i siden som du kan bruge?
Det har der gjort ved mig...

Fra : Gergen

Dato : 05-04-01 17:22

JSMadsen <JS@2001-04.madsen.as> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ahouo$2gpa$1@news.cybercity.dk...

> Kommer der ikke en slags styre/rulle menu i siden som du kan bruge?
> Det har der gjort ved mig...

Nej, det er nok fordi, som Jesper siger, at det er en version af QT jeg ikke
har betalt for. Men nevermind, jeg laver bare cache-tricket i stedet for

--
Christian
-----

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 04-04-01 22:40

JSMadsen <JS@2001-04.madsen.as> wrote:

> [...]
> trailer og vælge 'Save as (source' eller ligende, og den vil så blive gemt
> som .mov fil. Dette er så efter færdig download.

Det virker heller ikke med mindre du har en QT du har betalt for.

-- Ciao Jesper

Fra : Casper

Dato : 03-04-01 11:06

On Mon, 02 Apr 2001 20:44:15 +0200, Fenris <fenris@mail.tele.dk>
wrote:

>www.movielist.com

Hmmm....

DVD : The requested URL /dvd/dvdindex.htm was not found on this
server.

VHS : The requested URL /dvd/dvdindex.htm was not found on this
server.

Laserdisc : The requested URL /dvd/dvdindex.htm was not found on this
server.

Previews : The requested URL /dvd/dvdindex.htm was not found on this
server.

Ikke videre imponerende

Casper

Fra : Tenzel Kim

Dato : 03-04-01 14:11

Jeg havde den liggende som www.movie-list.com i mine bookmarks. Men det
lader til at det site er blevet lukket ned for nu bliver man videresendt til
http://forsite.com/ som sandsynligvis hostede movie-list indtil det blev
fjernet af en eller anden grund

Tenz.

Fra : Fenris

Dato : 05-04-01 21:20

From "Tenzel Kim" <tenz@worldonline.nospam.dk> came:

> [...]
>lader til at det site er blevet lukket ned for nu bliver man videresendt til

Det var naturligvis http://www.movie-list.com jeg mente,
og det virker da fint!

Fra : Tenzel Kim

Dato : 05-04-01 23:10

> Det var naturligvis http://www.movie-list.com jeg mente,
> og det virker da fint!

Yup. Nu virker den igen. Der må ha været problemer på deres server da jeg
prøvede sidst.

Tenz.