Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
digital foto
Fra : Mette & René

Dato : 18-07-03 14:52

Halløj

Hvis man bestiller sine billeder i bilka, kommer de så ikke til døren?
Hvis ikke, hvor kan man så få det henne??

Mvh René

Fra : max

Dato : 18-07-03 15:03

> Halløj
>
> Hvis man bestiller sine billeder i bilka, kommer de så ikke til døren?
> Hvis ikke, hvor kan man så få det henne??
>
> Mvh René

Pixum sender - bemærk de kan lave billeder i op til 16.9, men det
kokser for dem hvis du bestiller flere forskellige formater af gangen.
Ellers er de ok..-max-

Fra : Mette & René

Dato : 18-07-03 15:08

> Pixum sender - bemærk de kan lave billeder i op til 16.9, men det
> kokser for dem hvis du bestiller flere forskellige formater af gangen.
> Ellers er de ok..-max-

det vil jeg da lige prøve så
tak for svaret

René

Fra : MaRk

Dato : 19-07-03 18:22

> det vil jeg da lige prøve så

Du vil bare lige se om det også kokser når du bestiller ??

Fra : Mette & René

Dato : 21-07-03 12:09

> Du vil bare lige se om det også kokser når du bestiller ??
>
> *lol*
Forkert "snippet"!?*g*

Fra : Erik Aalund

Dato : 19-07-03 08:43

">
> Pixum sender - bemærk de kan lave billeder i op til 16.9, men det
> kokser for dem hvis du bestiller flere forskellige formater af gangen.
> Ellers er de ok..-max-

Jeg har brugt Pixum i godt ét år nu - uden problemer. Og fik forskellige
størrelser fra 9 x 12 til 20 x 30 med posten igår uden det koksede for dem.
Erik Aalund
Esbjerg

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 19-07-03 16:29

On Sat, 19 Jul 2003 09:43:08 +0200 Erik Aalund wrote:

> Jeg har brugt Pixum i godt ét år nu - uden problemer. Og fik forskellige
> størrelser fra 9 x 12 til 20 x 30 med posten igår uden det koksede for dem.

De skulle have tre forsøg inden det lykkedes for dem at sende billeder
til mig uden brune pletter i hjørnerne. Og man skal åbenbart ikke sende
indscannede billeder for at vise fejlen til deres mail-adresse, for så
får man at vide at det ikke kan modtage billeder på den.

Fra : Th Frydensberg

Dato : 18-07-03 15:06

"Mette & René" wrote:

> Halløj
>
> Hvis man bestiller sine billeder i bilka, kommer de så ikke til døren?
> Hvis ikke, hvor kan man så få det henne??

de skal vel afhentes i den butik du har valgt , under bestillingen

--
mv / th

Fra : Mette & René

Dato : 18-07-03 15:27

> Halløj
>
> Hvis man bestiller sine billeder i bilka, kommer de så ikke til døren?
> Hvis ikke, hvor kan man så få det henne??
>
> Mvh René

Der må da være andrer danske steder, pixum vil jo ha visa kort og det har
jeg skutte

René

Fra : Ragna

Dato : 18-07-03 16:20

Du kan også bruge www.tdconline.dk. Der kan du bruge Dankort eller e-bank.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-07-03 16:30

Mette & René wrote:
> [...]

Tjah - der er vist mange - et forslag kunne være
http://www.fotolabo.net/danmark/index_low.html

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 18-07-03 22:18

Prøv www.gabs.dk der bestiller du, og afhenter i en butik efter eget valg,
og betaler der når du har set dine billeder på print.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Carsten Witt

Dato : 19-07-03 23:31

Bingo Foto har en glimrende service, hvor de sender billederne med et
girokort. Hurtigt, enkelt og effektivt !

Har selv brugt dem adskillige gange.

www.bingofoto.dk

Carsten

Fra : Lars Møller