Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rævesøvn
Fra : Svend Erik

Dato : 17-07-03 22:27

Hej.

En dag jeg var ude med mit kamera tog jeg for sjovt et billede med blitz ind
i dette kloakrør. Stor var min overraskelse, da jeg om aftenen lade de
optagne billeder ind på min PC. Jeg havde ikke engang gjort mig den
ulejlighed at se dette billede på kameraets display, idet jeg gik ud fra, at
der bare var et sort hul.

http://www.pbase.com/image/19225593

Hilsen Svend Erik.

Fra : Lars [8210]

Dato : 17-07-03 22:37

Svend Erik wrote:
> [...]
> gjort mig den ulejlighed at se dette billede på kameraets
display,
> idet jeg gik ud fra, at der bare var et sort hul.

Nydeligt - og heldigt!

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Anders Kvist

Dato : 17-07-03 22:49

Svend Erik wrote:
> [...]
> optagne billeder ind på min PC. Jeg havde ikke engang gjort mig den
> ulejlighed at se dette billede på kameraets display, idet jeg gik ud fra, at

Okay, man kan også have lov at være heldig der! ;) En skam du ikke lagde
mærke til dem, så du kunne have taget flere billeder....

MVH

Anders Kvist

Fra : Hans

Dato : 18-07-03 16:15

Svend Erik wrote:
> [...]
> gjort mig den ulejlighed at se dette billede på kameraets display,
> idet jeg gik ud fra, at der bare var et sort hul.

Reagerede de ikke da du fyrede blizen af ?
Pico
Husk at fjerne SPAM i E-mail adressen

Fra : Svend Erik

Dato : 18-07-03 19:27

"Hans" <Hans_Jensen4@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Reagerede de ikke da du fyrede blizen af ?
> --
> Med venlig hilsen
> Pico
> Husk at fjerne SPAM i E-mail adressen

Ikke noget, som jeg opdagede.

Jeg tror at den bageste af de to er død. Jeg var nemlig dernede et par dage
senere for at forsøge mig igen. Jeg må indrømme, at jeg denne gang var lidt
nervøs for, hvad 'rovdyrene' kunne finde på, når jeg blitzede dem ind i
hovedet. Men på dette billede lå der kun et delvis afpillet ræveskelet. Jeg
tog ikke dette billede med på pbase, da det er temmelig ulækkert. Det kunne
se ud til, at skelettet er det bageste af de to ræve, da stillingen passer.
Altså er den nok død på billedet.

/Svend Erik

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-07-03 23:50

Svend Erik <have_se@post9.tele.dk> wrote:

> "Hans" <Hans_Jensen4@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke noget, som jeg opdagede.

Ræves taktik ved fare på færde er vist også at ligge helt stille og
spille døde.

> [...]
> se ud til, at skelettet er det bageste af de to ræve, da stillingen passer.

Den tog vist sin rolle lidt for bogstaveligt. Puha-bad
--
Henrik Münster
Esbjerg