Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dagens danske billeder
Fra : max

Dato : 17-07-03 21:45

Fra : Tom Wagner

Dato : 17-07-03 23:36

On Thu, 17 Jul 2003 22:45:06 +0200, "max" <ma22x@hotmail.com> wrote:

>http://www.pbase.com/m_a_x/by_the_lake

Tak, absolut seværdige - også dine andre gallerier.

Hilsen Tom
http://www.pbase.com/tomwag

Fra : max

Dato : 17-07-03 23:45

> Tak, absolut seværdige - også dine andre gallerier.
>
> Hilsen Tom
> http://www.pbase.com/tomwag

Hvorfor er der ikke exif info på dine billeder...analog..?
Fine macro og landskabs portfolios..!!
-max-

Fra : Tom Wagner

Dato : 18-07-03 08:24

On Fri, 18 Jul 2003 00:44:45 +0200, "max" <ma22x@hotmail.com> wrote:

>Hvorfor er der ikke exif info på dine billeder...analog..?

Nej, jeg bruger digital, Olympus E10.
Den manglende exif skyldes at min version af PaintShopPro slettede
dataene, når jeg gemte som *.tif, som er det format jeg plejer at
arbejde i.

Hilsen Tom

Fra : max

Dato : 18-07-03 08:58

> [...]
> Den manglende exif skyldes at min version af PaintShopPro slettede
> dataene, når jeg gemte som *.tif, som er det format jeg plejer at

Skyder du i tiff eller hopper du frem og tilbage, de tiffer fylder
jo som et ondt år, syns du det er det værd.??
Jeg kender flere proffer, ok de er kun avisfotografer, som udelukkende
skyder jpg på deres waasaa D1X, de gider simpelthen ikke rode med
raw og tiff.. Deres udstillings billeder er så flotte at man får lyst til at
tudbrøle.. -max-

Fra : Tom Wagner

Dato : 18-07-03 10:00

On Fri, 18 Jul 2003 09:58:06 +0200, "max" <ma22x@hotmail.com> wrote:

>Skyder du i tiff eller hopper du frem og tilbage, de tiffer fylder
>jo som et ondt år, syns du det er det værd.??

Jeg skyder i jpeg og efter beskæring og justering gemmer jeg i tiff.
Afhængigt af, hvad billedet skal bruges til eksporterer jeg evt. til
*.jpg,

Hilsen Tom
- der også utrolig godt kan lide billedet af familien.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 18-07-03 07:10

Thu, 17 Jul 2003 22:45:06 +0200, skrev max:

>http://www.pbase.com/m_a_x/by_the_lake

Endnu engang flotte billeder. Far, mor og børn er pudsigt og det slog
mig hvor meget børnene ligner forældrene, som også har mange
fællestræk.

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : max

Dato : 18-07-03 09:10

> Endnu engang flotte billeder. Far, mor og børn er pudsigt og det slog
> mig hvor meget børnene ligner forældrene, som også har mange
> [...]

Tak Kurt..

Jeg kender ikke familien, og det var bare et af de snapshot, du ved,
man trykker bare af for hva faen man ska jo ha' nogle blonde med
i samlingen ellers blir man måske opfattet som anti dansk..)(ironi)
Men jeg har også flippet lidt ud over billedet og der er måske noget,
i måden de går på der får mig til at tænke på det klassiske evolutions-
billede, der er ingen sammenligning, men alligevel, mærkligt..-max-

Fra : Peter Loumann

Dato : 18-07-03 09:49

On Fri, 18 Jul 2003 10:09:40 +0200, "max" <ma22x@hotmail.com> wrote:

[http://www.pbase.com/image/19224532 :]

>Jeg kender ikke familien, og det var bare et af de snapshot

Det er i hvert fald fortrinligt set! Et meget godt foto!

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk