Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Medion kamera fra Aldi
Fra : Hr. Pedersen

Dato : 17-07-03 15:14

Jeg har netop lagt nogle testbilleder ud her
http://www.pbase.com/multus/test_foto
Billederne er skaleret ned fra cameraets højeste opløsning ned til 800*600
eller ca. deromkring

En lille ting omkring kameraet efter grundig test: Kameraet er godt nok til
mit behov, hvis man kan leve med forsinkelse på udløseren. Farverne er gode
og menuerne er overskuelige på dansk. Desværre levede mit flash kort kun
kort tid, idet det gik død her i eftermiddags.

Hr. Pedersen

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 17-07-03 15:30

"Hr" == Hr Pedersen <johny_pedersen@FJERNhotmail.com> writes:

> Jeg har netop lagt nogle testbilleder ud her
> http://www.pbase.com/multus/test_foto
> Billederne er skaleret ned fra cameraets højeste opløsning ned til 800*600
> eller ca. deromkring

Lige et enkelt spørgsmål:

Har du udelukkende skaleret billederne, eller har du også justeret
lyset? Især det indendørs portrætbillede er jeg meget interesseret i
at høre hvordan du har fået så pænt belyst ellers?

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/>

Fra : den glade dreng

Dato : 17-07-03 16:30

hvilke program indstillinger har det kamera?

Vh

Per

Fra : Hr. Pedersen

Dato : 17-07-03 23:53

Program instillinger ? Alt er kørt pr. automatik. Portrættet med Mette i
sofaen er taget i modlys uden flash. Vi havde koblet kameraet til tv'et så
hun kunne se sig selv samtidig. Ret lækker effekt for en newbie hvad angår
.... nå ja... en newbie.
Jeg har ikke lavet andet ved billederne end at sætte dem ned i størrelse,
ellers ville de fylde ca. 1 1/2 mb pr. stk.

Fra : jo

Dato : 18-07-03 10:39

Hej
jeg synes ikke at billederne er specielt skarpe. Har du andre eksempler som
er mere skarpe.
jesper