PASSWORD BESKYTTELSE I FRONTPAGE.?
Fra : Phillip

Dato : 02-04-01 14:56

Hej NG.

Jeg har et webdesign som jeg selvfølgelig ønsker at beskytte med et
password, hvordan skal den rent praktisk gøres..?

Er det en service jeg køber hos udbyderen, eller sker det sofware mæssigt.?

På forhånd tak.!

Phillip

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-04-01 16:05

Mon, 2 Apr 2001 15:55:51 +0200, skrev "Phillip"
<info@multishoppen.dk>:

>Jeg har et webdesign som jeg selvfølgelig ønsker at beskytte med et
>password, hvordan skal den rent praktisk gøres..?

Ikke forstået, hvis det er koderne på siderne du ønsker, at folk ikke
skal kunne ses, så kan det ikke forhindres.

Man kan prøve at læhhe hindringer i vejen, men dem er interesseret i
at se koden ved også hvordan det omgås.

Eller er det adgangen til siden, du ønsker password på?

Det kan gøres relativ simpelt eller mere avanceret, alt efter hvor
vigtigt du anser indholdet for at være.

Et simpelt kan ses på
<http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/diverse.html#Kodeord>.

Skal det være mere avanceret skal det være noget serverside, cgi, php
eller asp og på en standardhjemmesideplads hos en udbyder har man ikke
mulighed for det.

Har du et »rigtigt« webhotel, så snak med dem, om hvilke muligheder du
har.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Jack Laybourn

Dato : 04-04-01 20:30

Drob det med passwords !! man kan bare "GEM SOM" og vælg "WEBSIDE
FULDSTÆNDIG" så lige det hele på din HD !