Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvordan illustreres SU?
Fra : Kasper Hyllested

Dato : 16-07-03 12:51

Hej

Jeg håber ikke dette er for OT - så må I undskylde.

Jeg har brug for et forsidebillede til et debatoplæg om SU - Statens
Uddannelsesstøtte. Jeg er lidt blank på, hvordan jeg bedst illustrerer
dette tema på en pæn og neutral måde - enten ved selv at tage et billede,
men egentlig helst ved at finde et eller andet gratis på nettet. Jeg har
forsøgt at søge på store billeder på Google, men hvilke søgeord mon giver
mig nogle brugbare billeder?

Er der nogen, der har en idé?

Mange hilsner

Kasper Hyllested

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 16-07-03 13:10

jeg ville nok tage et et vidvinkel objektiv, og så tage et billede af toppen
af en SU støttemeddelse, helt tæt på, kn med deres logo...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Peter Schrøder

Dato : 16-07-03 13:21

"Kasper Hyllested" skrev
> [...]
> dette tema på en pæn og neutral måde - enten ved selv at tage et billede,
> men egentlig helst ved at finde et eller andet gratis på nettet.

Fordi du finder det med Google er det jo ikke nødvendigvis
gratis at benytte.

> Er der nogen, der har en idé?

Hvad med en stakkels student der står og roder i skraldespanden
udenfor en café. For ligesom at illustrere
begge synspunkter...

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : pissin'drummer

Dato : 16-07-03 21:16

"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forsøgt at søge på store billeder på Google, men hvilke søgeord mon giver

En ordentlig gang spaghetti med "SU" skrevet i ketchup ... ikke særlig pænt
eller neutralt - men sjovt!