Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Undervandsfotos fra Egypten
Fra : Peter Kjær

Dato : 16-07-03 11:46

Hejsa,

Så har jeg fået soteret lidt i mine fotos fra de første 2 dage dernede. De
kan ses på
http://www.dacor.dk/WS_Content/ImageGallery/ThumbnailView.asp?iGalleryUnq=64

På nogle at billederne har jeg justeret lidt på lysforholdene, men håber i
kan lide dem :)

--
Ses,
Peter

Fra : Peter Schrøder

Dato : 16-07-03 13:54

"Peter Kjær" skrev
> På nogle at billederne har jeg justeret lidt på lysforholdene, men håber i
> kan lide dem :)

Absolut. Det ser ud som om det er noget lækkert
vand at plaske rundt. Du kunne dog godt ha' brug for en blitz
for at gengive de rigtige farver på motiverne i
forgrunden og samtidig beholde det fede blå i
baggrunden.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Peter Kjær

Dato : 16-07-03 16:14

> [...]
> for at gengive de rigtige farver på motiverne i
> forgrunden og samtidig beholde det fede blå i

Jeg giver dig helt ret med hensyn til blitz, det er også det næste der står
på ønskesedlen :)

Fra : Petersen_Michael

Dato : 16-07-03 17:19

"Peter Kjær" <Peter@dacor.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Så har jeg fået soteret lidt i mine fotos fra de første 2 dage dernede. De
> [...]

hmm jeg får ikke meget udaf at trykke
på thumbnails´ne..
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 17-07-03 07:56

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse

> hmm jeg får ikke meget udaf at trykke
> på thumbnails´ne..
> --
Heller ikke jeg!.

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 17-07-03 09:38

NG,

Det virker fint hos mig selvom siden dog er sløv. Det tager lige et par sek.
inden billederne kommer.

/Glenn

Fra : Petersen_Michael

Dato : 17-07-03 11:47

"Glenn Rasmussen" <tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Det virker fint hos mig selvom siden dog er sløv. Det tager lige et par
sek.
> inden billederne kommer.

hmm med IE får jeg bare et
rødt kryds, hvor der burde være et billede..

tester lige med NS

Fra : Petersen_Michael

Dato : 17-07-03 11:51

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:bf5utq$btc$1@sunsite.dk...
> [...]
> sek.
>

> hmm med IE får jeg bare et
> rødt kryds, hvor der burde være et billede..

nope jeg kan sqtte få liv i de billeder :-/

IE og ctrl + F5 hjælper heller ikke

nå værden går jo ikke under af den grund..

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 17-07-03 12:28

Hej Michael,

Det kan jeg ikke forstå. Jeg bruger IE6 og det fungere fint (dog sløvt).
Enkle billeder oplever jeg et rødt kryds, men det er kun ganske få.

/Glenn
(Remove "REMOVETHIS" in the end of my e-mail to reply.)

Fra : Peter Kjær

Dato : 17-07-03 13:24

> nope jeg kan sqtte få liv i de billeder :-/
>
> IE og ctrl + F5 hjælper heller ikke

Hmm det forstår jeg ikke, har ganske vist kun testst med IE 5 & 6 som jeg
aldrig har haft problemer med, men jeg skal da få kikket på det

Fra : Petersen_Michael

Dato : 17-07-03 15:47

> Hmm det forstår jeg ikke, har ganske vist kun testst med IE 5 & 6 som jeg
> aldrig har haft problemer med, men jeg skal da få kikket på det

jeg må tilstå at jeg kun har forsøgt med nogle få fotos
bl.a. skilpaden..

det virker ikke..
bruger hovedsageligt IE 5,5

Fra : Thomas Corell

Dato : 17-07-03 17:06

Peter Kjær wrote:

> Hmm det forstår jeg ikke, har ganske vist kun testst med IE 5 & 6 som jeg
> aldrig har haft problemer med, men jeg skal da få kikket på det

Hvis det kan hjælpe/trøste, så virker det glimregande for mig; har
prøvet IE6, IE5 og NS4.78.

NS er længe om at rendere, men det er værd at vente på ;)

--
Don't waste space

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 16-07-03 18:05

Hej Peter,

> På nogle at billederne har jeg justeret lidt på lysforholdene, men håber i
> kan lide dem :)

Hvilket kamera har du taget billederne med?

/Glenn

Fra : Peter Kjær

Dato : 17-07-03 13:22

> Hvilket kamera har du taget billederne med?
>
> /Glenn

Hej Glenn,

De er taget med et Cannon G2

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 17-07-03 17:50

Hej Peter.

Flotte billeder.

Har du selv lavet det ASP fotoalbum eller har du evt. et link til hvor
det kan hentes?

--
Mvh. Brain, øhh Brian.

http://www.patricia-brinch.dk og http://www.Zelinski.dk

Fra : Peter Kjær

Dato : 18-07-03 15:24

> Har du selv lavet det ASP fotoalbum eller har du evt. et link til hvor
> [...]

Hej Brian,

Nej jeg har ikke selv lavet det, da det er en del af et større system.

Du kan finde det på www.sitebeater.com - jeg mener du kan hente en trial
version der.

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 18-07-03 21:05