Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kopiere til Medion kamera
Fra : TLA

Dato : 15-07-03 21:36

Hej

Jeg har det meget diskuterede Medion 4,1megapixel kamera.

Er det muligt at kopiere billeder tilbage til memorykortet i kameraet? Jeg
har ikke kortlæser eller andet software end det der var med kameraet.

Grunden til jeg skal bruge det er at jeg skal vise nogle billeder i et
fjernsyn og den nemmeste måde er, at koble kameraet til tv'et.

Fra : AB

Dato : 15-07-03 21:55

"TLA" <none@none.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har det meget diskuterede Medion 4,1megapixel kamera.
>
> Er det muligt at kopiere billeder tilbage til memorykortet i kameraet? Jeg
> har ikke kortlæser eller andet software end det der var med kameraet.

Det kommer jo an på dit software? Canon's zoombrowser kan lige præcis dét,
du efterlyser. Hvis du dog har Windows XP, ville jeg mene dit kamera dukker
op som eksternt drev og du her kan kopiere direkte over?

En anden mulighed er at bruge ét af de mange programmer, der laver en CD
eller DVD med et billede-slideshow du kan afspille på en DVD. Eksempelvis
laver Ulead en del af disse som eks. Ulead DVD pictureshow.

/Anders

Fra : max

Dato : 16-07-03 05:28

> [...]
> eller DVD med et billede-slideshow du kan afspille på en DVD. Eksempelvis
> laver Ulead en del af disse som eks. Ulead DVD pictureshow.

Hvis du har lavet om på billederne i eks. PS er det ikke sikkert
kameraet kan vise dem når du kopierer dem tilbage..?-max-

Fra : TLA

Dato : 16-07-03 21:29

Jeg har desværre ikke en dvd-afspiller til rådighed der hvor jeg skal vise
billederne.

Mit gamle kamera havde et selvstændig drev i XP, men det har mit medion
ikke.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 16-07-03 21:39

"TLA" == TLA <none@none.com> writes:

> [...]
> billederne.

> Mit gamle kamera havde et selvstændig drev i XP, men det har mit medion

Hvad er det for en model? Jeg har lige købt mig et MD7425, der rent
faktisk optræder som et removable drive under W2k.

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/>

Fra : TLA

Dato : 16-07-03 22:27

Det er modelnr. MD5995
Købt i Aldi i december måned.

Fra : rAnders

Dato : 16-07-03 20:45

"TLA" <none@none.com> skrev i en meddelelse

> Grunden til jeg skal bruge det er at jeg skal vise nogle billeder i et
> fjernsyn og den nemmeste måde er, at koble kameraet til tv'et.

Hvis du har brænder og dvd der kan vise jpeg cd'er, kan du brænde billederne
ned på cd og vise dem herfra på dvd'en.

rAnders.