Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital Kodak DC290 vs ?
Fra : Tidemand

Dato : 15-07-03 18:00

Heeejsa

Min makker har et Kodak DC290, som er nogle år gammelt det tager super
billeder, jeg har printet et billed der fyldte en a4 side og det var
knivskarb Det har en opløsning på 2240 * 1500. Jeg søger et tilsvarende
kamera, men udvalget er stort, sååååå kan i ikke hjælpe mig ???

Aldi har igen et Medion 4,1 mill pix tilsalg, fungerer det ????

Michael

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-07-03 18:02

"Tidemand" <michael.tidemand@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Aldi har igen et Medion 4,1 mill pix tilsalg, fungerer det ????

Formentlig. Ellers kan du bare aflevere det retur og forlange det
repareret - du har jo to års reklamationsret.

--
-Jens B.

Fra : pierre

Dato : 22-07-03 15:37

Hej Michael

Du kan købe et DC290 af mig med en Eagleeye 5x tele til og et par CF kort
hvis det har interesse

Mvh.Pierre