Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
The Nature Has Been Framed (IXUS 400)
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 15-07-03 13:21

Hej NG,

Her er to billeder til som også er taget ude i baghaven.

Link:
http://tyranno.dk/digitalphotos/Img_0418(framed).jpg
Selv en grøntsag kan føle sig presset i naturen.

http://tyranno.dk/digitalphotos/Img_0420(framed).jpg
Endnu et blomsterbillede som jeg synes er det bedste at arbejde med.

Igen - konstruktiv kritik er velkommen.

/Glenn

Fra : max

Dato : 16-07-03 05:29

> [...]
>
> http://tyranno.dk/digitalphotos/Img_0420(framed).jpg
> Endnu et blomsterbillede som jeg synes er det bedste at arbejde med.

Gode billeder..)-max-

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 16-07-03 08:18

Hej Max,

> Gode billeder..)

Tak. Det er utrolig så sjovt det igen er blevet at tage billeder, når man
har fået nyt kamera.

Mit gamle Kodak Digital DC215 Zoom var da ikke dårlig, men lidt out-of-date
så det er rart med et nyt kamera, som kan noget mere .

/Glenn

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 16-07-03 09:26

Glenn Rasmussen wrote:
> [...]
>
> http://tyranno.dk/digitalphotos/Img_0420(framed).jpg
> Endnu et blomsterbillede som jeg synes er det bedste at arbejde med.

Jeg får flg. fejldialog, det skyldes nok, at du har parantestegn
i dine fil-navne, som ikke er en del af html-stamdarden.

The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its
name changed, or is temporarily unavailable.

Please try the following:

* If you typed the page address in the Address bar, make
sure that it is spelled correctly.
* Open the tyranno.dk home page, and then look for links to
the information you want.
* Click the Back button to try another link.

HTTP 404 - File not found
Internet Information Services

Technical Information (for support personnel)

* More information:
Microsoft Support

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 16-07-03 10:07

Hej Niels,

> Jeg får flg. fejldialog, det skyldes nok, at du har parantestegn
> i dine fil-navne, som ikke er en del af html-stamdarden.

http://tyranno.dk/digitalphotos/Img_0418framed.jpg
Selv naturen kan føle sig presset.

http://tyranno.dk/digitalphotos/Img_0420framed.jpg
Endnu et blomsterbillede som jeg synes er det bedste at arbejde med.

Så skulle det være ordnet.

/Glenn