Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
A Day In The Garden (IXUS 400)
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 14-07-03 14:39

Hej NG,

Så har jeg igen været ude i den lokale natur (baghaven) og synes selv jeg
har fået taget disse billeder godt.

Links:
http://tyranno.dk/digitalphotos/Img_0411.jpg
Selvom alt ser sort ud kan solen stadigvæk godt lyse på dig.

http://tyranno.dk/digitalphotos/Img_0410.jpg
Tjah, synes bare det ser flot ud .

Som i mit tidligere indlæg vil jeg gerne modtage konstruktiv kritik.
Samtidig vil jeg også gerne vide, hvis der er noget jeg har fået ekstra godt
fat i.

/Glenn

Fra : max

Dato : 14-07-03 14:51

> [...]
>
> Links:
> http://tyranno.dk/digitalphotos/Img_0411.jpg
> Selvom alt ser sort ud kan solen stadigvæk godt lyse på dig.

Hehehe, med den beskrivelse blir man jo nysgerrig, flot billede.!!

> http://tyranno.dk/digitalphotos/Img_0410.jpg
> Tjah, synes bare det ser flot ud .

Flot også,men lidt mere luft i toppen, den blir lidt trykket, syns jeg.-max-

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 14-07-03 15:00

Hej Max,

> Hehehe, med den beskrivelse blir man jo nysgerrig, flot billede.!!

Jeg fik jo tidligere at vide, at en god beskrivelse kan gøre et billede
bedre så det prøvede jeg ;).

> Flot også,men lidt mere luft i toppen, den blir lidt trykket, syns
jeg.-max-

Ja, det ved jeg godt, men synes så at det var bedre end slet ingen billede.

/Glenn

Fra : MaRk

Dato : 14-07-03 14:51

> Links:
> http://tyranno.dk/digitalphotos/Img_0411.jpg
> Selvom alt ser sort ud kan solen stadigvæk godt lyse på dig.

> [...]

Pæne billeder..

Tror du det er billeder man kan lave med et canon A60?
Overvejer nemlig at købe det...

Mvh
Mark

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 14-07-03 14:59

Hej Mark,

> Tror du det er billeder man kan lave med et canon A60?

Nu har jeg ikke den vilde genskab til digtal kamera fra Canon.

Anyway, hvis du kigger på linket kan du samligne IXUS 400's specs. med
A60'erens og så tror jeg ikke du helt kan forvente den samme
billedekvalitet.

Som sagt kan det godt være, at A60'eren alligevel kan, men allerede ved
antal af megapixels begynder jeg at tvivle.

Link:
http://www.dpreview.com/reviews/specs/Canon/

/Glenn

Fra : Martin Petersen

Dato : 14-07-03 17:54

MaRk (m-jons@mail.dkFJERN) skrev følgende:

> Pæne billeder..
>
> Tror du det er billeder man kan lave med et canon A60?
> Overvejer nemlig at købe det...

Det behøver du ikke være urolig for. A60 laver kanongode billeder.
Makrofunktionen virker suverænt.

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 15-07-03 09:35

MaRk wrote:

> Pæne billeder..
>
> Tror du det er billeder man kan lave med et canon A60?
> Overvejer nemlig at købe det...

Det vil jeg afgjort mene. Set ud fra specs (det er faktisk forbløffende
så identiske specs er på en sideBySide på dpreview.com ) er det kun
opløsning IXUS'et skulle være bedre til - til gengæld har A60 (til det
formål her) mulighed for blændeforvalg så man kan stille dybdeskarpheden
perfekt :)

Linsekvalitet osv ville jeg på ingen måde være i tvivl om når op på
siden. En stor del af prisforskellen er at få pakket tingene ned på så
lidt, og så fancy plads og IXUS 400 har. Hvis man kan leve uden de
ekstra megapixel er A60 et rigtigt godt alternativ. (Hvis ikke man kan
så ville jeg se seriøst på A70 på vejen op ad prisstigen )

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik i front - <http://www.phonixfolk.dk/>
H.C. Andersen-Centret med nyt design: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : *gavtyven*

Dato : 14-07-03 21:53

Flotte billeder !!..
Hvordan er dine instillinger på kameraet ??
iso - opløsning- osv osv
Jeg har også et 400

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 14-07-03 23:48

Gavtyven,

> Flotte billeder !!..

Tak - det er rart at høre/læse ;).

> Hvordan er dine instillinger på kameraet ??
> iso - opløsning- osv osv
> Jeg har også et 400

Opløsning: 1600x1200
Kvalitet: Meget fint.
ISO: 50
Blænde: 0
AiAf : Til
AF-hjælpelys: Til
Langsom lukker: Fra
AWB: Auto
Effekt: Ingen.

Så benyttede jeg mig Macro. Du kan få meget fine billeder på den måde.

/Glenn