Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor køber jeg mit 10D ??
Fra : HL

Dato : 13-07-03 09:21

Hej NG.

Jeg har bestemt mig for et Canon 10D, og vil ikke købe det i Tyskland eller
USA.
Jeg er selvfølgelig interesseret i at købe det billigst mulig, men jeg vil
også kunne have en god/perfekt service efterfølgende.

Kan I anbefale mig nogle steder ?

Jeg vil også lige have bekræftet: Kan jeg bruge min blitz, objektiver fra
mit EOS 300 ??? - det er jeg ganske sikker på, men vil da lige have jeres
accept.

De bedste sommerhilsner

AB

Fra : Lars Møller

Dato : 13-07-03 09:34

Hej AB.

Du kan benytte dine 'gamle' EF-objektiver - dog med en brændviddeforlængelse
på faktor X1,6.
Du kan også benytte din SpeedLite flash forudsat det er en EX flash.

Med venlig hilsen
Lars Møller
Renholt Foto
www.renholt.dk

Fra : Carsten Øhlenschlæge~

Dato : 13-07-03 09:39

HL wrote:

> [...]
> Jeg er selvfølgelig interesseret i at købe det billigst mulig, men jeg vil
> også kunne have en god/perfekt service efterfølgende.

Hvis du er interesseret I at købe det online kan jeg varmt anbefale
PhotoShop. Jeg har handlet der flere gange (både analog og digital) og
jeg har fået fremragende service, hver eneste gang. De holder
ferielukket indtil den 21/7 og hjemmesiden er lukket indtil da.

http://www.photoshop.dk

> Jeg vil også lige have bekræftet: Kan jeg bruge min blitz, objektiver fra
> mit EOS 300 ??? - det er jeg ganske sikker på, men vil da lige have jeres
> accept.

Det kan du helt sikkert

Hilsen
Carsten Ø

Fra : Michael H

Dato : 13-07-03 11:00

Hejsa!

Da jeg for 2 måneder siden købte mit digi kamera over nettet - første
internethandel blev det hos foto-fun og der fik jeg en fin service, og de
har også dit kamera til 15.750.

http://www.foto-fun.dk/shop/
Ellers prøv en søgning på:
http://www.edbpriser.dk/digitalfoto/digitalkamera.asp
Det giver et godt overblik - og andre købere har givet karakterer til de
enkelte online forhandlere!

Michael

Fra : Peter Andersen

Dato : 13-07-03 12:25

HL wrote:
> [...]
> Jeg er selvfølgelig interesseret i at købe det billigst mulig, men
> jeg vil også kunne have en god/perfekt service efterfølgende.

Jeg vil da gerne anbefale at købe det hos technickdiret.de. Selvom det er i
tyskland får du en særdeles god service hvis der skulle opstå problmer m.m.
I øvirigt har de lige sat prisen ned på et 10D! aså den nu er nede på
13.870kr.

Jeg købte mit 10D ganske få dage før prisen blev sat ned og da jeg brokkede
mig over det, kom der få dage efter en tilgodeseddel på 124 euro! Det er det
jeg kalder god service...

--
Vh. Peter Andersen

Fra : David

Dato : 13-07-03 23:28

Lige en ting jeg har overvejet
hvis man køber det i USA eks vis vil der så stadig kunne vælges dansk menu
på kameraet ?
jeg har nemlig overvejet at bruge
www.americanshopper.dk

David

Fra : max

Dato : 13-07-03 23:48

> Lige en ting jeg har overvejet
> hvis man køber det i USA eks vis vil der så stadig kunne vælges dansk menu
> [...]

Nej der vil ikke være dansk menu.. Bortset fra det, hvorfor vil du
bruge americanshopper, du kan bestille direkte hos bhphotovideo.com
eller adorama.com. Husk du kun skal betale moms på digital kameraer,
der er ingen told afgift.!
Der findes flere af den slags sites, pas på.!!
-max-