CSS i Netscape ?
Fra : THOMAS VESTERGAARD

Dato : 02-04-01 14:44

Hvordan får man Netscape til at forstå at man har lagt CSS på sine sider ?
især før ver. 6.0 ?

MVH
--
Thomas Vestergaard
Tlf : 21834342

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-04-01 16:22

Mon, 2 Apr 2001 15:43:53 +0200, skrev "THOMAS VESTERGAARD"
<tomvik@hotmail.com>:

>Hvordan får man Netscape til at forstå at man har lagt CSS på sine sider ?
>især før ver. 6.0 ?

På samme måde, som til andre browsere.

Men der er en del css, som Netscape 4 ikke forstår eller misfortolker.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Claus O

Dato : 02-04-01 16:27

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote

> Men der er en del css, som Netscape 4 ikke forstår eller misfortolker.

Er der nogle der har lavet en side over dette? (eller jeg skulle
måske hellere sige nogle sider, da den sikkert ikke kan være
på en side)
Claus

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 02-04-01 17:08

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> writes:

> Er der nogle der har lavet en side over dette? (eller jeg skulle
> måske hellere sige nogle sider, da den sikkert ikke kan være
> på en side)

ja,

http://www.webreview.com/style/
http://css.nu/pointers/bugs.html

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-04-01 17:14

Mon, 2 Apr 2001 17:27:16 +0200, skrev "Claus O"
<ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com>:

>Er der nogle der har lavet en side over dette? (eller jeg skulle
>måske hellere sige nogle sider, da den sikkert ikke kan være
>på en side)

Ja, men jeg har desværre ikke et link til dem, da jeg ikke er gået så
meget op i det, jeg foretrækker en praktisk afpøvning af mine sider
istedet for.

Men link har været postet et par gange, men må kunne findes med en
søgemaskine.

Ellers kan jeg anbefale, at du anskaffer TopStyle, der findes et par
gratis versioner og af dem fremgår, hvad Netscape 4 understøtter og
ikke understøtter.

<http://www.bradsoft.com/topstyle/index.asp>

med venlig hilsen
Knud

Fra : THOMAS VESTERGAARD

Dato : 03-04-01 17:48

tak for tippet

--
Thomas Vestergaard
Tlf : 21834342

Fra : THOMAS VESTERGAARD

Dato : 02-04-01 16:44

Hejsa Knud !

Det er ok at du siger det kan lade sig gøre, men det vidste jeg nok at det
kunne...
Det er lidt ligesom at ringe til en, hvor en anden tager telefonen hvorefter
man spørger om vedkommende er hjemme og det eneste svar man får er "ja". Det
er sådan lidt mærkeligt at skulle spørge efter om man må snakke med personen
ikke ?

sådan er denne situation også.........
------------------------
>På samme måde, som til andre browsere.
>
> Men der er en del css, som Netscape 4 ikke forstår eller misfortolker.

------------------------
men ok. hvis du skrev dú ikke ved hvordan man gør ville det være ok.....

"No hard feelings" ok ?

MVH
Thomas Vestergaard
Tlf : 21834342
tomvik@hotmail.com
www.come.to/tomvik
ICQ: 84605266

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 02-04-01 17:08

On Mon, 2 Apr 2001 17:43:45 +0200, "THOMAS VESTERGAARD"
<tomvik@hotmail.com> wrote:

>Det er ok at du siger det kan lade sig gøre, men det vidste jeg nok at det
>kunne...

Du er vist kommet til at kopiere dit svar... jeg synes jeg har set det
før. Knud har svaret på dit spørgsmål, man gør ligesom med andre
browsere.

> [...]
>er sådan lidt mærkeligt at skulle spørge efter om man må snakke med personen

Hvad er det du ikke har fået svar på i den her sammenhæng?

>sådan er denne situation også.........

Jeg kan ikke se sammenhængen.

Havde du forventet at han skulle liste alle forskellene på CSS i NN 4
og andre browsere eller hvad er det for et svar du føler du ikke har
fået?

mvh Andreas