Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP 720 digital, kan det anbefales??
Fra : Poul R. Thomsen

Dato : 13-07-03 00:10

Hej Grp.
Søger digicam og er faldet over annonce:
HP 720 digital kamera
3,3 megapixels
3xoptisk, 4xdigital zoom
3,8 cm lcd-skærm
video og lydklip
16 MB intern hukommelse
Pris 1899,-
Nogen der kender dette, ris-ros modtages meget gerne.
M.v.h. Poul

Fra : Henrik

Dato : 13-07-03 01:37

Den nyere model 735 kan købes til samme pris her
http://bjtrading.dk/dk/info.asp?varenr=DIG-HP-C735 mon ikke det er et lidt
bedre køb ?

Fra : kim01@kristensen.tdc~

Dato : 13-07-03 11:52

Jeg kender ikke spor til HP 720 eller HP 735, men inden Poul
spørger om der er nogle der kender B.J.Trading kan jeg lige så
godt tilføje at jeg har gode erfaringer med dem. Jeg har ikke købt
kamera der men computerdele, det er til at finde steder i DK som
har det lidt billigere (småpenge) men så kan de sjældent levere i
løbet af 2-3 dage som B.J.Trading.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Poul R. Thomsen

Dato : 13-07-03 12:38

Har købt HP 735 v/B.J. Trading
Tak for henvisningen
v.h. Poul

Fra : Allan Olesen

Dato : 13-07-03 22:24

"Poul R. Thomsen" <vi2@tdcadsl.dk> wrote:

>Nogen der kender dette, ris-ros modtages meget gerne.

Hvis det er det, der er i Bilka-avisen, sad jeg i gaar og undrede
mig over antallet af knapper.

Jeg er udmaerket klar over, at man ikke kan goere et apparats
kvaliteter op i antallet af knapper, men i det aktuelle tilfaelde
var der tilsyneladende kun to knapper til at bladre frem og
tilbage, samt yderligere to knapper, hvis funktion ikke
umiddelbart fremgik.

Det er faktisk mindre end paa mit Agfa CL34, som er et regulaert
stykke peg-og-skyd-legetoej med alt for faa
indstillingsmuligheder. Saa hvis jeg skal doemme ud fra billedet,
er jeg fristet til at saette HP-kameraet i samme kategori, bare
med en bedre billedkvalitet.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Poul R. Thomsen

Dato : 16-07-03 20:07

Hej igen
Jeg startede med at søge oplysning på HP 720 fra Bilka-reklamen, og fandt
manual på HP´s hjemmeside, det ser ok ud.
Henrik i grp. oplyste imidlertid at jeg kunne købe den nyere model HP 735
til samme pris eller ca. 30 kr. billigere v./BJ-Trading, det gjorde jeg så,
det ser ud til at være et rigtig godt kamera med 3,2 MP, 3 x optisk & 5 x
digital zoom, Pentax optik og rigeligt med knapper og
indstillingsmuligheder, men man skal ikke glo for længe på det betagende
display for det koster virkelig batteri så det kan ses.
Jeg har kun taget nogle ganske få billeder endnu, nogle dårlige og et par
rigtig gode, så man må sige at det er ikke kameraets skyld når det ikke
lykkes.

v.h. Poul