auto skriftstørrelse til netscape ?
Fra : THOMAS VESTERGAARD

Dato : 02-04-01 14:38

kan man gøre så netscape auto. sætter skriftstørrelse 90% ?

--
Thomas Vestergaard
Tlf : 21834342

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-04-01 16:21

Mon, 2 Apr 2001 15:38:20 +0200, skrev "THOMAS VESTERGAARD"
<tomvik@hotmail.com>:

>kan man gøre så netscape auto. sætter skriftstørrelse 90% ?

Du kan gøre det ved at lave en speciel style sheet for Netscape.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : THOMAS VESTERGAARD

Dato : 02-04-01 16:45

Hejsa Knud !

Det er ok at du siger det kan lade sig gøre, men det vidste jeg nok at det
kunne...
Det er lidt ligesom at ringe til en, hvor en anden tager telefonen hvorefter
man spørger om vedkommende er hjemme og det eneste svar man får er "ja". Det
er sådan lidt mærkeligt at skulle spørge efter om man må snakke med personen
ikke ?

sådan er denne situation også.........

> Du kan gøre det ved at lave en speciel style sheet for Netscape.

men ok. hvis du skrev dú ikke ved hvordan man gør ville det være ok.....
"No hard feelings" ok ?

> --
Thomas Vestergaard
Tlf : 21834342
tomvik@hotmail.com
www.come.to/tomvik
ICQ: 84605266

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-04-01 17:14

Mon, 2 Apr 2001 17:45:22 +0200, skrev "THOMAS VESTERGAARD"
<tomvik@hotmail.com>:

>men ok. hvis du skrev dú ikke ved hvordan man gør ville det være ok.....
>"No hard feelings" ok ?

Jep, men jeg ville lige se dit svar, om du var interesseret i den
løsning.

Jeg har lige smidt en op på
<http://smedeparken.mobilixnet.dk/test/csstest.htm>
i <head>
<script language="JavaScript">
<!--
//
if (navigator.appName.indexOf('Microsoft') > -1)
{
document.write('<link href="iestyle.css" rel="stylesheet"
type="text/css">');
}
else
{
document.write('<link href="style.css" rel="stylesheet"
type="text/css">');
}
//-->
</script>

Her er det IE, som bruger iestyle.css og Netscape style.css.

Eksemplet var et, jeg havde liggende, så her er der ikke forskel i
fontstørrelsen, men det er jo bare at skrive det i stylesheetet.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 02-04-01 17:04

On Mon, 2 Apr 2001 15:38:20 +0200, "THOMAS VESTERGAARD"
<tomvik@hotmail.com> wrote:

>kan man gøre så netscape auto. sætter skriftstørrelse 90% ?

Ja, tag et kig på http://www.html.dk/artikler/00014/

mvh Andreas