Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder fra trollhÄttan
Fra : Leif pedersen

Dato : 11-07-03 19:12

Her ses nogle billeder fra trollhÄttan

Billerne er tegat med et medion 6126 digital kamera

Anders

Fra : Leif pedersen

Dato : 11-07-03 19:13

Fra : Bo Bjerre

Dato : 11-07-03 19:53

"Leif pedersen" <leif-pedersen@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]

Jeg får kun en lille strimmel øverst på skærmen. Ca 1/10 af billedet

Bo //

Fra : Rene Larsen

Dato : 11-07-03 21:58

samme her....

Rene

Fra : rAnders

Dato : 11-07-03 22:20

Jeg får også kun en strimmel og jeg synes det ser lidt uskarpt/slørret ud.
Desuden virker farverne lidt fattige, men kom med resten af billedet

rAnders

Fra : Trolle007

Dato : 11-07-03 22:48

Kig i dk.binaer - der finder du alle delene til billederne.. du skal samle
alle 19 dele for at kunne se alle billederne... som desværre efter min
mening mangler farve, noget dybde og at blive roteret så man kan se dem
ordentligt....!

--
/ Trolle007
for direct mail please remove "FJERNDETTE" from email.

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 12-07-03 09:22

Trolle007 wrote:

> [...]
> alle 19 dele for at kunne se alle billederne... som desværre efter min
> mening mangler farve, noget dybde og at blive roteret så man kan se dem

Ja - og så besværliggøres det af at binaer bliver floatet med så mange
filmstumper så de 19 er relativt spredte. Jeg synes godt nok det er en
besværlig måde at se billeder på...

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Pico

Dato : 12-07-03 11:44

Jesper Brunholm wrote:

> Ja - og så besværliggøres det af at binaer bliver floatet med så mange
> filmstumper så de 19 er relativt spredte. Jeg synes godt nok det er en
> besværlig måde at se billeder på...

Og jeg "gider" slet ikke når jeg skal side og samle dem. Folk burde lægge
billeder på deres hjemmeside. Hvis man ikke bruger den til andet, følger jo
med abonomentet, kan den altid bruges til at lægge billeder på.
Pico

Fra : Flemming Joensson

Dato : 12-07-03 16:45

Jesper Brunholm <nospam@brunholm-scharff.dk> wrote in

> Ja - og så besværliggøres det af at binaer bliver floatet med så mange
> filmstumper så de 19 er relativt spredte. Jeg synes godt nok det er en
> besværlig måde at se billeder på...

Jeg kan varmt anbefale Xnews newsreaderen, den er fænomenal til at holde
styr på binære postings og samle de dele der hører sammen - så skal man kun
markere subject på den binære post og vælge queue eller download og så
hentes alle delene. Xnews angiver desuden om alle delene er tilgængelige på
newsserveren. :)

Flemming