Foto
IBM760 5420
Teil 3020
PS Elements og EXIF-data?
Fra : jhh

Dato : 10-07-03 22:05

Kan det lade sig gøre at redigere et billede i Photo Shop Elements uden at
EXIF-data går tabt?
Jens

Fra : Bent Nielsen

Dato : 10-07-03 23:45

Ja

mvh
Bent Nielsen

Fra : jhh

Dato : 11-07-03 06:24

Tak for svaret - men hvorfor går mine så tabt?
Det er fra starten en jpg og skal også slutte med en sådan,
skal jeg ændre den til en tiff eller do. under redigeringen?
Jens

Fra : max

Dato : 11-07-03 11:14

> Tak for svaret - men hvorfor går mine så tabt?
> Det er fra starten en jpg og skal også slutte med en sådan,
> skal jeg ændre den til en tiff eller do. under redigeringen?
> Jens

I PS skal du "gemme som" og ikke bruge "optimer til web"
måske er det det samme i Elements.. Du kan ændre navnet
hvis du vil bevare originalen.. Måske det funker..-max-