Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Måske et dumt spørgsmål????
Fra : Frank Horsøe

Dato : 09-07-03 21:19

Hvis man nu køber et digitalkamera i USA f.eks. på ebay, så fåes de som
regel med en hulens masse extraudstyr, men hvor meget af det virker her i
DK??
Jeg er selvfølgelig godt klar over at kameraet virker, men hvad med
batterilader, kabel til tv, usb-kabel, kortlæser og memorycard??

Hilsen Frank

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 09-07-03 21:37

Frank Horsøe wrote:

> Jeg er selvfølgelig godt klar over at kameraet virker, men hvad
> med batterilader, kabel til tv, usb-kabel, kortlæser og
> memorycard??

De bruger 120 volt derovre og nogle opladere o.l. kan omstilles til
vores 220 volt, mens andre ikke kan. Deres TV-signal er NTSC og vores
er PAL, så sørg for at kameraet kan omstilles hvis du vil vise billeder
på fjernsynet.

TV-kabel, USB-kabel, kortlæser og hukommelseskort er det samme.
--
JPEGCrops 0.5.20 beta - Tabsløs beskæring af JPEG billeder -
http://ekot.dk/JPEGCrops/

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-07-03 22:06

Frank Horsøe wrote:
> [...]
> Jeg er selvfølgelig godt klar over at kameraet virker, men hvad med
> batterilader, kabel til tv, usb-kabel, kortlæser og memorycard??

Udover det som Toke har nævt, så er her lige et par andre ting, der er
værd, at tage i betragtning.

Hvis toldvæsnet kan se, at de er købt i USA eller det sendes med posten,
så skal du betale 25% moms ved indførsel til Danmark.

Der er ikke danske menuer på kameraet - det er der kun hvis du køber det
i Europa.

Check også garantien - på f.x. Canon gælder den amerikanske garanti ikke
i Europa, så der skal kameraet til USA, hvis det skal rapareres under
garantien.

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk