Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder af Kenn Lichtenwalter
Fra : Lars H. Pedersen

Dato : 08-07-03 22:34

Hejsa

Jeg regner med at dette er gruppen for mit spørgsmål. Ellers må I gerne
henvise til den rette gruppe.

Jeg har fornyligt "opdaget" fotografen Kenn Lichtenwalter
(http://www.lichtenwalter.net/), og synes ret godt om hans billeder.
Så jeg prøver at samle de billeder sammen af ham, som jeg kan finde. Der
ligger mange ud på nettet. Det er som om han publicerer dem dér i stedet for
at udgive dem i f.eks. en bog.
Jeg har støvsuget så mange jeg kunne via google, men der må sikkert være
flere som ligger rundt omkring på nettet.

Er der nogen der kender til internet gallerier, hvor hans billeder er?

--
Mvh. Lars
Fjern "FJERNDETTE" fra min mail adresse ved svar pr. mail.

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 08-07-03 23:15

De er rigtig, rigtig gode.

"Lars H. Pedersen" <justfornewsgroups@fjerndettehotmail.com> skrev i en