Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Minolta Dimage 5
Fra : kenneth østerlund

Dato : 08-07-03 21:28

Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i en detaljeret brugsanvisning på
dansk i en pdf-fil? Jeg har den på engelsk, men det er lidt mere
tidskrævende at læse i for mig..... og jo jeg har da den der følger med
kameraret, men den er ikke særlig dybdegående

Fra : Alex Linaa

Dato : 08-07-03 21:37

"kenneth østerlund" <kip1@pc.dk> wrote in message
> [...]
> tidskrævende at læse i for mig..... og jo jeg har da den der følger med
> kameraret, men den er ikke særlig dybdegående

Jeg har en mere dybdegående dansk manual til 7i, og jeg har ladet mig
fortælle at de fleste menuer og funktioner er ret ens.
Send mig en mail, hvis jeg skal sende dig en pdf-fil.

vh Alex

Fra : kenneth østerlund

Dato : 08-07-03 21:50

hej alex

jamen det er rigtigt at de er ens.....jeg vil være meget taknemlig for denne

Mvh
Kenneth

Fra : Alex Linaa

Dato : 08-07-03 22:02

> hej alex
>
> jamen det er rigtigt at de er ens.....jeg vil være meget taknemlig for
denne

Er afsendt. Vær tålmodig når du henter den i postkassen (>3 MB)

/Alex

Fra : kenneth østerlund

Dato : 08-07-03 22:14

Tak Alex

det var lige den jeg søgte, jeg har den samme bare på engelsk, så endnu
engang tusinde tak for din hjælp!!!

Fra : Alex Linaa

Dato : 08-07-03 22:24

"kenneth østerlund" <kip1@pc.dk> wrote in message
> Tak Alex
>
> det var lige den jeg søgte, jeg har den samme bare på engelsk, så endnu
> engang tusinde tak for din hjælp!!!

Velbekomme

/Alex