Foto
IBM760 5420
Teil 3020
unreadable SD Card
Fra : Basse

Dato : 08-07-03 16:05

Hej alle

Jeg har i kvickly extra købt et Mr. Platinum 256 MB SD-Card til mit HP
photosmart 935 kamera.

Når jeg tænder kameraet, går der ca 1 min. og der kommer en melding på
skærmen om unreadable card.
Hvis jeg så skubber kortet ud og ind igen kan kameraet godt bruge kortet.
Kortet fungerer derefter fint, indtil jeg slukker for kameraet, og vil tænde
igen.

Hvis jeg bruger det medfølgende HP 32 MB SD-kort starter kameraet med det
samme og der er ingen problemer.

Er der andre der har oplevet dette ?, hvad gjorde I ?

mvh

Leif Pedersen

Fra : LHS

Dato : 08-07-03 17:33

Hej

jeg havde det samme problem med mit maginon kamera og et 128 mb cf kort, fik
byttet kortet til andet fabrikat med samme resultat. Snakkede derefter med
stedet jeg købte (CF) kortet og de sagde at kameraet måske ikke kunne klare
de 128 mb, de byttede venligt det ene 128 mb kort med 2 x 64 mb kort af
forsk. fabrikat. vubti så kørte det hele normalt igen.

lars hs