Maksimering af JFrame
Fra : Allan Schmidt

Dato : 02-04-01 14:24

Hej.

Er der en måde at maksimere en JFrame.
Det jeg har brug for er helt specifikt at den starter op som maksimeret.

Allan

Fra : Anders Jørgensen

Dato : 02-04-01 19:33

Hej Allan

En måde, man kan gøre det på, kunne være:
setSize (getMaximumSize());

Med venlig hilsen

Anders Jørgensen

Fra : Allan Schmidt

Dato : 03-04-01 08:14

> En måde, man kan gøre det på, kunne være:
> setSize (getMaximumSize());

Tak for svaret men det var ikke lige det jeg ledte efter.
Er der ikke en måde hvor man kan sætte en Frames windowsState til at være
maksimeret?

The MaXx

Fra : Lars Dam

Dato : 03-04-01 11:50

On Tue, 3 Apr 2001 09:13:51 +0200, "Allan Schmidt" <AS8009@ehs.dk>
wrote:

>Tak for svaret men det var ikke lige det jeg ledte efter.
>Er der ikke en måde hvor man kan sætte en Frames windowsState til at være
>maksimeret?

Nej. 'Maximize' er en MS windows platforms afhængig ting. brug
'setSize()' til at få dit vindue til at fylde hele skærmen.

Alternativt kan du lave noget jni som klarer opgaven for dig, men så
bliver du afhængig af windoze.

>The MaXx

vh. ld
--