Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
info ønskes om Ricoh 6000.
Fra : John Lund

Dato : 07-07-03 17:14

Er der nogen der har erfaringer med Ricoh 6000,??? Så ville jeg gerne vide
om det er normalt at det tager SÅ lang tid for at starte ??? og ligeledes
for at skifte fra een tilstand til en anden ??eller er det batteriet der
skal skiftes...Med venlig hilsen John Lund

--
My homepage.
http://home3.inet.tele.dk/johnlund

Fra : rAnders

Dato : 07-07-03 22:52

Hej John.

Det først digital kamera jeg købte var et Ricoh RDC-6000 måske er det det du
mener ?
Så vidt jeg husker tog det mellem 5 og 10 sekunder for at starte, det var
faktisk en af grundene til at jeg valgte at købe et canon A30 istedet.(ca 2
år siden). Har du ikke også bemærket at kameraet kan gå i baglås hvis man
bruger flere gange hurtigt i træk ?

Hilsen rAnders.