Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
G5 blue fringe
Fra : max

Dato : 07-07-03 17:13

"G5 test" på binaer:
news:4XgOa.13722$Kb2.637387@news010.worldonline.dk
-max-

Fra : max

Dato : 07-07-03 17:34

> "G5 test" på binaer:
> news:4XgOa.13722$Kb2.637387@news010.worldonline.dk
> -max-

Endnu et billede med kraftig "blue fringe" klovnens hoved..
-max-

Fra : .J.S...

Dato : 07-07-03 17:40

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "G5 test" på binaer:
> -max-

Det er godtnok ikke ret kønt.
Er det hele billedet eller et udsnit eksemplet viser ?
Hvis det er et helt billede (5 Mpixels reduceret), så må man sige at det
breder sig over utroligt mange pixels i det eksempel.

Et eksempel her med min S50 :
http://home5.inet.tele.dk/joska/pics/pfringe.jpg

Det er ikke nær så slemt selvom det er mindst lige så kraftig en kontrast.
Her skal man zoome noget ind før det bliver tydeligt, oppe i træerne og nede
på træstammen til venstre.
Billedet er nok også lidt overbelyst.

mvh/JS

Fra : max

Dato : 07-07-03 18:59

> [...]
> Her skal man zoome noget ind før det bliver tydeligt, oppe i træerne og nede

Jeg har skåret ca 25% væk i bunden og den ene side, men ellers er det
lige ud af kassen, optaget vidst i 1600x1200..
Og hvis jeg må være lidt fræk så er dit billede sku ikke bedre. Vidste
ikke det var så generelt et problem, jeg blir lige pludselig meget gladere
for mit S2, selvom det er røget på værksted for 2. gang, når det virker
tager det altså gode billeder..

Ellers et sødt lille hus, hvad bruger man sådan et til..?
-max-

Fra : .J.S...

Dato : 07-07-03 19:31

> Jeg har skåret ca 25% væk i bunden og den ene side, men ellers er det
> lige ud af kassen, optaget vidst i 1600x1200..
> Og hvis jeg må være lidt fræk så er dit billede sku ikke bedre.
lol

Det er nok bare noget man må leve med ved de små digicams.

> [...]
> tager det altså gode billeder..
>
> Ellers et sødt lille hus, hvad bruger man sådan et til..?

Ved ikke hvad der gemmer sig i huset.
Det står ude ved en skov i nærheden af Hinnerup, det er nok nogle redskaber.

mvh/JS