Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Så fik jeg mit nye kamera :o)
Fra : Thomas H.

Dato : 07-07-03 16:12

www.thhe.dk/C-750.jpg

.....er allerede på vej ud, hej *G*

Mvh
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Møller

Dato : 07-07-03 16:33

"Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote in message
news:3f098de1$0$83059$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> www.thhe.dk/C-750.jpg
>

> ....er allerede på vej ud, hej *G*
>
> Mvh
> Thomas H. - www.thhe.dk

Kr. 5.000,- ?
--
Møller

Fra : Thomas H.

Dato : 07-07-03 16:41

"Møller" <eamfjern@fjernget2net.dk.dk> skrev i en meddelelse

> Kr. 5.000,- ?

5499,-

....nå, skal sgu i biografen fik jeg lige af vide, så
må jeg jo lege i morgen.

Fra : hunters_force

Dato : 07-07-03 17:05

jeg har også modtaget mit c-750 i fredags....det er sku udemærket....der
er tonsvis af indstillinger, så der går nok lidt tid inden der er fuldt
styr på skidtet...

et lille testdisplay (har ikke haft vildt meget tid til at studere
features endnu, så...de skal tages med et gran salt, men umiddelbart ser
det lovende ud vil jeg mene):

http://www.afterburner.dk/sample.html

/Morten

Fra : Kurt Hansen

Dato : 07-07-03 18:04

Mon, 7 Jul 2003 17:12:00 +0200, skrev Thomas H.:

>www.thhe.dk/C-750.jpg
>

>....er allerede på vej ud, hej *G*

Herligt med noget begejstring. Og små vi SÅ se nogle billeder!

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)