Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ang. G3-G5 i USA
Fra : Jesper Laursen

Dato : 07-07-03 13:29

Hej !

Jeg ved ikke om det er billigt, men jeg har lige købt
et G3'er til 4999,- hos Fleggaard i Padborg.
( vær lige opmærksom på at brusganvisningen KUN er på Tysk !!! )

Prisen her i Odense for Kamerat svinger mellem 6300,- og 6800,-
Så lidt har jeg da sparet

Jeg gik selv og overvejet at få en kammerat til at købe
et med hjem fra Canada, men besluttede mig for at købe det
herhjemme istedet, da der ikke var det store at spare på det.

Et G3'er koster ca. 4100,- i USA såååå..... det er da ikke alverden man
sparer ved at handle derovre, og så er der lige det med Garantien osse.

Det er ellers et godt kamera, jeg glæder mig til jeg lære at
bruge alle dets funktioner. kender nogle sider hvor de forklare
lidt om brugen af kameraet

Hilsen Jesper

( jeg har ingen personlig forbindelse til Fleggaard,
så dette indlæg skal ikke betragtes som en reklame for firmaet )

Fra : Jesper Laursen

Dato : 07-07-03 13:39

Lige en rettelse !

Det er ellers et godt kamera, jeg glæder mig til jeg lære at
bruge alle dets funktioner. kender I nogle sider hvor de forklare
lidt om brugen af kameraet ???

Det var et spørgsmål, jeg fik det bare formuleret forkert !

Hilsen Jesper

Fra : Bobbleboy Hansen

Dato : 07-07-03 15:14

Engelsk Manual til alle dem som ikke kan tysk

http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 07-07-03 14:50

On Mon, 7 Jul 2003 14:28:43 +0200, "Jesper Laursen"
> [...]

>( vær lige opmærksom på at brusganvisningen KUN er på Tysk !!! )
>
>Prisen her i Odense for Kamerat svinger mellem 6300,- og 6800,-
klip
Hos www.billigefilm.dk
5179,00 incl dansk manual og super god service
mvh Ebbe

Fra : Stig Frederiksen

Dato : 08-07-03 12:32

Hej.

Jesper, hvor har du prisen på 4100 kr fra.
Jeg kan finde flere steder hvor de sælger et G3 til 500$ og et par steder
der er under 500$
Så der er stadig et par tusine at sparre, hvis man selv tager det med hjem.

Hilsen

Stig