Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Udstilling af 48 nye fotos optaget i uge 2~
Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 06-07-03 19:57

Udstilling af 48 nye fotos optaget i uge 27 - 2003

- og da billeder ska' ses, så vil jeg ikke bruge tid på en masse
snik-snak, så ta' selv et kik på flg. URL...!

http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_27_1of4.html

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : KTH

Dato : 08-07-03 16:21

"Niels Ebbesen PowerBook" <niels@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse

> Udstilling af 48 nye fotos optaget i uge 27 - 2003
>
> - og da billeder ska' ses, så vil jeg ikke bruge tid på en masse
> snik-snak, så ta' selv et kik på flg. URL...!

Jeg troede ikke at det var tilladt med forretningsmæssige opslag her. Efter
Niels Ebbesens eget udsagn er www.photo-gallery.dk jo kommerciel - citat fra
www.fotokritik.dk :

"mit udvalg af motiver er i udpræget grad styret af hvad jeg kan forvente
vil sælge, og nej der er faktisk ikke salg i de kunstneriske motiver."

Mvh KTH

Fra : Alex Linaa

Dato : 08-07-03 16:47

"KTH" <nospam@adresse.dk> wrote in message

> [...]
>
> "mit udvalg af motiver er i udpræget grad styret af hvad jeg kan forvente
> vil sælge, og nej der er faktisk ikke salg i de kunstneriske motiver."

Lad ham dog. De personer der kunne forventes at handle i fotografiets
"Alta", hænger alligevel ikke ud herinde, og så undgår vi de alenlange
mudderkastningsdebatter der altid følger i kølvandet på kommentarer til Hr.
Ebbesen.
Gør som jeg: brug dit killfilter. Så generer det par opslag ikke dit øje.

/Alex

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 08-07-03 20:44

KTH wrote:

> Jeg troede ikke at det var tilladt med forretningsmæssige opslag her. ..cut..

Det er ikke et forretningsmæssigt opslag, men en henvisning til
en udstilling af billeder, hvilket er helt i ovensstemmelse med
gruppens fundats, se
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto - der står

Billeder kan udstilles/udveksles ved henvisninger til billeder
på ens egen hjemmeside.

- og der er ikke nogen afgrænsninger af om billederne skal være
af den ene eller anden slags...!

Men jeg ka' se du har en fast IP 80.162.149.190, så hvis du ikke
ka' tåle indholdet på mit site, så kan jeg nemt excludere dig, så
du fremover får en "access deny"....

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : KTH

Dato : 08-07-03 20:57

> Men jeg ka' se du har en fast IP 80.162.149.190, så hvis du ikke
> ka' tåle indholdet på mit site, så kan jeg nemt excludere dig, så
> du fremover får en "access deny"....

Jamen gør du bare det !

Ikke noget savn for mig.

MVH

Fra : KTH

Dato : 08-07-03 21:11

> [...]
>
> Det er ikke et forretningsmæssigt opslag, men en henvisning til
> en udstilling af billeder, hvilket er helt i ovensstemmelse med

Kære IP - 213.237.26.82

Du skriver jo ellers selv:

Fra : Alex Linaa

Dato : 08-07-03 21:23

"KTH" <nospam@adresse.dk> wrote in message news:bef8fs$nr8$1@sunsite.dk...

> Kære IP - 213.237.26.82
>
> Du skriver jo ellers selv:
> "mit udvalg af motiver er i udpræget grad styret af hvad jeg kan forvente
> vil sælge"

Åh nej, ikke igen. Det er som et pi**e i Atlanterhavet og vente på at vandet
stiger at diskutere med Ebbesen. Fornuft og argumenter preller helt og
aldeles af på ham.

Tjek lige dette link for at blive overbevist, og for at se hvad du
risikrerer at starte i fotogruppen (igen):
http://shor.ter.dk/232748548 (3500 hits på Google på
niels+ebbesen+netikette)

Et godt fif på usenet er: "Lad være med at fodre trollen"

vh Alex

Fra : KTH

Dato : 08-07-03 21:39

"Alex Linaa" <a@linaa.com@ingenspam.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> aldeles af på ham.
>
> Tjek lige dette link for at blive overbevist, og for at se hvad du
> risikrerer at starte i fotogruppen (igen):

Ja, det kan jeg godt se. Dit link siger vist meget mere om Ebbesen end hans
indlæg i denne tråd.

Tak for advarsel.

Fra : max

Dato : 08-07-03 21:40

> [...]
> niels+ebbesen+netikette)
>
> Et godt fif på usenet er: "Lad være med at fodre trollen"

*LOL*-max-