Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikonos kamera, undervandsfoto
Fra : Leif Halling

Dato : 06-07-03 09:39

Hejsa.

Er her nogen der ved om man i dag kan købe en Nikon undervandsblitz (SB
serien) der passer til Nikons undervandskamera NIKONOS 4. ??. ( min blitz er
nemlig blevet stjålet i ferien).

Den gamle blitz hed SB 101. De nyere modeller ( til NIKONOS 5) - kan de
bruges ??

Mvh. Leif

Fra : Alan Olsen

Dato : 06-07-03 19:54

Hej Leif

Du kan af og til købe en SB 101 til ca. 100 $ på Ebay.
Hvis du vil slippe for told og moms så brug den tyske udgave.

Kik ind på www.ebay.com eller www.ebay.de
og søg efter nikonos, så plejer der at være gevinst.

Mvh Alan

Fra : Kurt Hansen

Dato : 06-07-03 21:48

> [...]
>
>Kik ind på www.ebay.com eller www.ebay.de
>og søg efter nikonos, så plejer der at være gevinst.

Joeh, men engelske eBay skulle vel også være told- og momsfri? Og så
er der den fordel, at mange engelske sælgere tager VISA, hvilket kun
ganske få tyske gør.

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)