Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoklubber for digitalkameraer ?
Fra : Trolle007

Dato : 05-07-03 23:28

Hej alle

Ville lige høre om der er nogle af jer der har kendskab til fotoklubber i
København som arbejder med digitale kamerare ?! Jeg ville utroligt gerne
høre fra jeg hvis i kender til klubber som har fototure, fotosnak,
fotooptimering m.m for folk med et digitalt kamera.

Venlig hilsen Trolle007

--
/ Trolle007
for direct mail please remove "FJERNDETTE" from email.

Fra : Gerner

Dato : 06-07-03 11:44

On Sun, 6 Jul 2003 00:28:08 +0200, "Trolle007"
<FJERNDETTEtrolle007@mindless.com> wrote in dk.fritid.foto:

> [...]
>høre fra jeg hvis i kender til klubber som har fototure, fotosnak,
>fotooptimering m.m for folk med et digitalt kamera.

Mon ikke du blot skal søge på "fotoklub" i en søgemaskine og så skrive til dem
der findes i kbhn. ?

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : CP

Dato : 08-07-03 20:50

www.modellerne.dk har folk der kun arbejder med digital.
Der er en speciel afdeling for digitale fotografer.