Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ang Nikon SB17
Fra : Nielsen

Dato : 05-07-03 21:27

Hejsa.

Så dette kabel uorginalt, er der en der ved det???
Kablet kan ses på:
http://www.europe-nikon.com/details.aspx?countryId=11&languageId=11&prodId=3
68&catId=101

HB

Fra : Nielsen

Dato : 05-07-03 21:27

IKKE SB17 men SC17 sorry

Fra : Jeppesen

Dato : 05-07-03 23:01

> Hejsa.
>
> Så dette kabel uorginalt, er der en der ved det???
> [...]

Jeg forstår dit indlæg som om du spørger om kablet kan købes uoriginalt. Jeg
har aldrig set det uoriginalt, men der findes en modificeret udgave som er
lavet af Nikons eget kabel. Really Right Stuff laver en SC-17 med et kortere
kabel - kun 17 krøller - som er specielt velegnet til makro-optagelser og
til brug for flash-foto med store tele´er (hvor der ikke er brug for 1,5
meter kabel).

Kablet er det samme som Nikon´s SC-17 - only shorter.

Mvh Kim