Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus C-350 Z
Fra : ArJo

Dato : 05-07-03 19:29

Hej

Nogen der ved hvor jeg kan downloade subject??

pft og mvh

ArJo

Fra : ArJo

Dato : 05-07-03 19:32

manualen....(var lige en tand for hurtig)

mvh
ArJo

Fra : Frank Andersen

Dato : 06-07-03 10:02

Den er ikke at finde på de danske eller den europæiske side.
Du kan hente en manual fra den amerikanske side på:
http://www.olympusamerica.com/cpg_section/cpg_download_manuals.asp

Kameraet hedder D-560Z derovre men skulle være identisk. (Mit eget C-300Z
hedder D-550Z i USA).

Mvh. Frank

Fra : ArJo

Dato : 06-07-03 16:19

'Frank Andersen' havde følgende at sige :

> [...]
> http://www.olympusamerica.com/cpg_section/cpg_download_manuals.asp
>
> Kameraet hedder D-560Z derovre men skulle være identisk. (Mit eget C-300Z

Takker. Fandt den via dit link. Har bestilt kameraet, men ville fordrive
ventetiden med lidt "på-forhånds-læsning"

mvh
ArJo

Fra : Polle

Dato : 06-07-03 10:48

Hej prøv den danske side, der er muligvis noget du kan bruge.
Her er adressen: www.olympus-pro.dk
MVH
Polle