Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tyske websteder som tager kreditkort
Fra : Mogens

Dato : 05-07-03 13:45

Når man eks. søger digicams via www.gunstiger.de, dukker der en masse
herligt isenkram op til priser der er til at forstå. Men omvendt føler man
sig hensat til et oldtidssamfund, hvor det at finde et websted der er istand
til at formidle en handel udenfor Tyskland/Østrig, og endsige acceptere
noget så odiøst som et krediotkort, vist må betegnes som noget nært umuligt.
Eller ?

--

Venlig hilsen
Mogens

Fra : Darth_Vader

Dato : 05-07-03 14:04

mange af stederne kan du faktisk betale pr efterkrav - sendes med UPS ell
DHL og betaling foregår kontant ved leveringen
det fungerer ihvertfald hos:
http://62.153.168.60/Index.asp?ID=856236F3BF714E8BA3B0DB5B333761D1&

http://www.idealo.de/preisvergleich/MainProductCategory.html
sikkert også hos andre......
det koster ca 50 Euro (375,-) og virker måske pebret - omvendt er du rimelig
sikker på først at betale når (hvis??) pakken kommer frem - så brænder du
ikke nalderne ved at betale forud
mvh
henrik

Fra : Darth_Vader

Dato : 05-07-03 14:24
Fra : Mogens

Dato : 05-07-03 14:39

"Darth_Vader" <hbb@sportNULSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> her har jeg fundet et sted som tager visa og ndre kredit kort
> mvh
> henrik

http://www.technikdirekt.de/main/page.xp?SESSIONID=W/D2QHRIRXFNCWFSZUN&DS=1&TS=DHRNFUQJ&pageid={34BAA766-63EC-4E2D-841B-6A2B049D4717}&history=set

Tak skal du have. Jeg kendte dog godt technikdirect, og det er korrekt at de
tager kreditkort. Men de er generelt temmeligt meget dyrere end andre shops.
Alternativet kunne så være at starte bilen og trille lidt sydover - det er
ved at være tid til et par paller dåseøl igen . Så hvis der var en
fornuftig butik nord for Hamburg kunne det være et alternativ.
Det jeg kigger på er en G3 eller evt. en A70

Mogens

Fra : Darth_Vader

Dato : 05-07-03 14:58

har en kammerat der lige har købt G3 i Flensburg
prisen var vist ca 4800 - men hæng mig ikke på det

Fra : Jens Lundtofte

Dato : 06-07-03 08:57

Her er et par netbutikker der tager kreditkort, har selv handlet begge
steder uden problemer.

http://www.photoandmore.de

http://www.ny-camera.de/language/english/index.htm

Hilsen