Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP 735 / Findes der test af dette
Fra : Brian Jensen

Dato : 04-07-03 21:33

Hejsa

Jeg er lidt lun på dette HP C735 Kamera, (
http://www.hp-expo.com/dk/dan/products/pcphotography/q2210a.html )
Men findes der ikke et sted på nettet hvor der er nogle test af dette kamera
???? Og andre også.

Jeg skal nemlig til at købe mit første digital kamera og er meget i tvivl,
men kan nu godt li HP..

MVH
Brian Jensen

Fra : Esben

Dato : 05-07-03 19:04

"Brian Jensen" <brian@bbbj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.hp-expo.com/dk/dan/products/pcphotography/q2210a.html )
> Men findes der ikke et sted på nettet hvor der er nogle test af dette

Det er et fint begynderkamera. Fokusen er ok hurtig, og det kan tage mange
billeder på en opladning (jeg har selv rundet 200 billeder, alle med flash i
den lave opløsning).

Der er to displays på - et "stort", hvor du kan se billedet og et lille
sort/hvidt, hvor man kan se batteriniveau, indstillinger, hvor mange
billeder der er tilbage etc. Derved kan man helt undgå at bruge LCD-skærmen.

Det er nemt at indstille. Der er timer og mulighed for at tage 5-6 billeder
hurtigt efter hinanden. Kameraet bruger efter min mening lidt for lang tid
på at gemme billederne på SD-kortet.

Billedkvaliteten er fin, både ved foto og videooptagelser - i dårlig
belysning kunne det dog være lidt bedre.

PS - jeg arbejder hos en HP-forhandler.

Der er et par reviews rundt omkring, hvis du søger på Google.
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&q=photosmart+735+review

--
Esben

Fra : Thore Sorensen

Dato : 07-07-03 11:47

On Sat, 5 Jul 2003 20:04:06 +0200, "Esben" <sordiahp@hotmail.com> wrote:

>"Brian Jensen" <brian@bbbj.dk> skrev i en meddelelse

>kamera
>
>Det er et fint begynderkamera. Fokusen er ok hurtig, og det kan tage mange

Hvad er "ok hurtig" ? F.x i forhold til HP 315?...for den er i hvertfald
ikke til at dåne over...:(

....og hvad mener HP med dette? (klippet fra link'et):

klip--

maksimal ram 128 MB Secure Digital (SD) hukommelseskort

lagringsmediers kapacitet SD/MMC-kort op til 256 MB,

klip--

Hvilken version er rigtig?

--
Venlig hilsen / Best regards

Thore 'S' 1952 - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund
Croma 2.0 'ie' 1993 - Pluto 1.2 '60SX' 1997 - Adria 'Unica' 502LH 1996

(fjern 'Z'-erne hvis du mailer direkte)

Fra : Esben

Dato : 07-07-03 17:09

"Thore Sorensen" <dinotec@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er "ok hurtig" ? F.x i forhold til HP 315?...for den er i hvertfald
> ikke til at dåne over...:(

Det er lidt hurtigere end ældre HP modeller jeg har prøvet. Men man kan jo
prøve det i en butik, så man ved præcist hvad man har med at gøre.

> [...]
>
> klip--
> maksimal ram 128 MB Secure Digital (SD) hukommelseskort
> lagringsmediers kapacitet SD/MMC-kort op til 256 MB,

Den fejl er jeg også stødt på - 256MB er det rigtige tal.

--
Esben