Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
foto
Fra : TC

Dato : 03-07-03 16:08

Hej,hvordan får man lavet et digital foto mindre,f.eks,et der fylder 300kb
presset ned til 110kb,det er meningen at fotoet skal bruges på min mobil....
TC

---

Fra : Anders Kvist

Dato : 03-07-03 16:10

TC wrote:
> Hej,hvordan får man lavet et digital foto mindre,f.eks,et der fylder 300kb
> presset ned til 110kb,det er meningen at fotoet skal bruges på min mobil....

Du tager et billedbehandlingsprogram og resizer billedet eller ændrer
kvaliteten af det...

The Gimp er et udemærket program som er gratis/opensource :)

www.gimp.org

Ellers kan MS Paint måske også hjælpe dig :)

MVH

Anders Kvist

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 03-07-03 20:41

"TC" <dsl41983@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,hvordan får man lavet et digital foto mindre,f.eks,et der fylder 300kb
> presset ned til 110kb,det er meningen at fotoet skal bruges på min
mobil....

Det var et tungt billede til en mobil skærm, går ud fra at du mener mobil
telefon.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk