Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EOS 300 spørgsmål
Fra : Helle

Dato : 02-07-03 23:39

Hejza.

Er dette et godt begynder spejlrefleks kamera ? hvad ligger prisen typisk på
?

Venlig hilsen Helle

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 03-07-03 01:14

"Helle" <helle.eliasson@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hejza.
>
> Er dette et godt begynder spejlrefleks kamera ? hvad ligger prisen typisk

> ?
>
> Venlig hilsen Helle

Det er helt sikkert et fremragende kamera, også for begyndere. Pas på med
priserne for dette kamera i danske butikker. Det sælges alt for dyrt.
Kameraet findes i en ny (2002) model der vist hedder V. Den gamle bør derfor
kunne fås meget billigt. Priserne du finder bør sammenlignes med tyske
internetbutikkers.
f.eks
www.nycamera.de
www.technikdirekt.de

mvh Erland

Fra : Daniel Trads

Dato : 03-07-03 10:44

On Thu, 3 Jul 2003 02:14:03 +0200, "Erland R. Nielsen"
<erland_refling@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>kunne fås meget billigt. Priserne du finder bør sammenlignes med tyske

Den hedder rigtigt nok 300V og der er sket mange forbedringer i
forhold til den gamle model:

1. Metalbajonet istedet for den gamles plastikbajonet.
2. Stort LCD-display med alt info på bagsmækken. Baggrundsbelyst.
3. De 7 fokuspunkter lyses op med et rødt laserblink, så man kan se
hvilke/hvilket fokuspunkt, som kameraet/du har valgt.
4. Nyere fokus- og lysmålingsalgoritmer.
5. De vigstigste funktioner er nu flyttet tæt ved højre
hånd/tommelfinger (spotmåling, fokusvalg, mode-vælger, shift op/ned)

Flashdemo: http://www.canoneos.com/rebelti/flash/rebelti_f.html
Specs: http://www.eos-magazine.com/System_EOS300Vspec.html
Manual: http://www.canoneos.com/rebelti/html/instruct.pdf

Rigtig godt hus til 2500-3000 kr fra nyt, som jeg ikke har fortrudt
købet af.

--
Daniel Trads

Fra : Helle

Dato : 03-07-03 21:56

Hej igen.

Jeg takker for jeres svar, nu skal jeg så lige kikke på de links i har
medsendt

Venlig hilsen Helle