Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotoprogram
Fra : Musen

Dato : 01-07-03 23:00

Hej NG
Jeg ved ikke om jeg er helt forkert på den her, men så må I altså meget
undskylde. Jeg har ledt som en gal på nettet og kan ikke selv finde noget,
så nu spørger jeg altså jer:
Det jeg søger er et program på nettet (gratis) hvor man kan lave postkort og
andre sjove ting med sine billeder. Jeg så engang et og brugte det også, men
det er en del år siden og jeg kan ikke huske hvor jeg fandt det. Man kunne
lave alt muligt derinde, enten med sine egne billeder eller med nogen der
var derinde. F.eks. kunne man lave rammer rundt om billedet, skrive i det
eller lave ovale "slørringer" rundt om.
Håber I kan hjælpe eller henvise mig til nogen som kan.
Venlig hilsen Musen

Fra : Ernst Andreasen

Dato : 01-07-03 23:51

"Musen" <mivsesnabela@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller lave ovale "slørringer" rundt om.
> Håber I kan hjælpe eller henvise mig til nogen som kan.

Måske dem her
http://www.irfanview.com/
http://www.freeserifsoftware.com/
M.v.h.
EA

Fra : Lars [8210]

Dato : 02-07-03 03:10

Musen wrote:
> [...]
"slørringer"
> rundt om.
> Håber I kan hjælpe eller henvise mig til nogen som kan.

Hej Mus

Prøv at kikke her :

www.fotolinks.dk\software.htm

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Anders Kvist

Dato : 02-07-03 10:33

Hvis det er et gelerelt photoredigeringsprogram kan The Gimp
anbefales... det er gratis og open source :)
Det kan sammenlignes med Adobes Photoshop...kan næsten det samme, man
skal bare vende sig til at det hele ikke er placeret de samme steder :)

http://www.gimp.org/

MVH

Anders Kvist

Fra : Anders Lund

Dato : 02-07-03 19:40

Anders Kvist wrote:
[Om Gimp]
> Det kan sammenlignes med Adobes Photoshop...kan næsten det samme, man
> skal bare vende sig til at det hele ikke er placeret de samme steder :)

Et hurtigt tip - højreklik på billedet du har åbent, for at få alle
mulighederne frem. :)

/Anders

Fra : Nielsen

Dato : 02-07-03 16:29

Hvad med arcsoft Photoimpression. Der kan man lave sådan noget meget let,
det er ikke så professionelt men godt nok til de små ting. Man kan så også
vælge at bruge et mere proffesionelt program (men det koster penge).

Mvh
Simon

Fra : Musen

Dato : 05-07-03 19:34

Hej igen
Jeg ville da lige sige tak for svarene. Jeg fandt et par stykker jeg kunne
bruge, så det var jo helt perfekt.