Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mangler billede til fotomontage
Fra : tyi

Dato : 01-07-03 19:00

Hej Rødder
Med fare for at blive forvist til en "adult" NG vover
jeg alligevel forsøget. Jeg er ved at lave en fotomontage
og mangler i den forbindelse et flot og sobert billede af
et par bryster på tæt hold. Ikke flade men heller ikke
pumpet med "plastic". Bare sådan som vi mænd gerne
vil ha' dem *GGG*
Gerne i samme 4:3 format som pc-skærmen.
Håber der er en frisk gut som gider hjælpe og smide
det/dem i dk.binaer

Fra : Peter Andersen

Dato : 01-07-03 19:16

tyi wrote:
> [...]
> vil ha' dem *GGG*
> Gerne i samme 4:3 format som pc-skærmen.
> Håber der er en frisk gut som gider hjælpe og smide

Nu er det ikke fordi jeg lige har noget liggende i den kategori, men du skal
nok lige nævne hvilken opløsning du skal ha fat i. Dvs. er det noget til
tryk, småprint eller blot til webrug?

--
Vh. Peter Andersen

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 01-07-03 19:19

tyi <fsdhg@dgth.gu> wrote:
> [..] Jeg er ved at lave en fotomontage [..]

Er det til privat eller kommercielt brug? Hvis det er til noget
offentligt, men ikke kommercielt, vil fotografen så blive krediteret?

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : tyi

Dato : 01-07-03 19:53

"Rune B. Broberg" <usenet@mihtjel.dk> wrote in message

> Er det til privat eller kommercielt brug? Hvis det er til noget
> offentligt, men ikke kommercielt, vil fotografen så blive krediteret?

Ja undskyld det fik jeg ikke med.
Billedet skal kun bruges til en privat 30-års, så
der er intet kommercielt/offentligt ved den sag.
Kvaliteten skal bare være til at holde ud at se på fra
2-5 meters afstand. Brystbilledet vil nok blive blæst op
i en lille A4 eller deromkring. Afhænger af et par andre
billeder jeg er ved at få tilsendt fra en anden deltager.